*ALYA'DAN*
Eve geleli biraz olmuştu. Bugün Samet ile buluşacaktım ve yaklaşık bir buçuk saat sonra burada olacaktı.
Hızlıca ılık bir duş aldım. Sonrasında kıyafet dolabımın önüne geçtim. Altıma siyah dar ve tam diz kısmı yırtık bir pantolon, üstüne düz siyah boğazlı kısa crop ve onun üzerine de kırmızı-siyah karelerden oluşan oversize oduncu gömleğimi geçirdim.
Saçlarımı kuruttum ve tepeden sıkıca topladım.
Makyajda ise, canlılık veren bir bb krem, eyeliner, rimel, allık, kontür ve nude tonlarda likit mat ruj sürdüm.
Uzun gümüş kolyemi ve siyah saatimi taktığımda takı işi de bitmişti.
Son olarak bitmesin diye çok sık kullanmadığım parfümümü üzerime boca ettim.
Yatağımın üstünde çalan telefonumla oraya yöneldim.
SAMET'İM arıyor...
"Alo?"
"Efendim Samet"
"Hazırlandın mı güzelim?"
"Evet. Seni bekliyorum"
"Tamam on dakikaya oradayım."
"Tamam. Hadi öptüm"
"Bende seni"
Samet benim çocukluk arkadaşımdı. On bir senelik bir geçmişimiz var ve onu abimle bir tutuyorum. O da beni kardeşi gibi görür. Baya oldu görüşmeyeli ve çok özledim onu.
Onu beklerken anonimden engelimi kaldırmak istedim. Biraz ayıp etmiştim sanırım. Beni seviyordu ve kıskanması normaldi.
______________
@alyaberil_: Kusura bakma engel için. Sinirle oldu bir anda.
@senisevenbiri: Ay bende yeni hesap açacaktım artık. Şükür kaldırdın engeli.
@alyaberil_: İstiyorsan geri engelleyeyim?
@senisevenbiri: Tamam, dur. Ee şey napıyorsun.
@alyaberil_: Fazlasıyla iyiyim sen?
@senisevenbiri: Fazlasıyla iyisin? Neden?
@alyaberil_: Bugün bir yakın arkadaşımla uzun zaman sonra buluşacağız. Sen sormadan söyleyeyim Samet. Çocukluk arkadaşım ve evet başka Samet adında arkadaşlarım da var :).
@senisevenbiri: Neden bu kadar yakınsınız. Hayır ben sana güveniyorum da o Samet denene güvenmiyorum.
@alyaberil_: :D. Niye ummadık taş baş yarar derler. Bakarsın ben çocuğa yavşarım he?
@senisevenbiri: Yok sen yapmasın. Dimi? Yapmazsın. Yapma yapma. Valla kalbime iner.
@alyaberil_: Abim gibi görüyorum çocuğu. Endişelenme anonim. Tabii bu başka biri olamaz anlamına gelmiyor ama bu kişi Samet değil :d
@senisevenbiri: O sana ne gözle bakıyor bilemeyiz ama?! Ayrıca şu üçüncü cümleyi okumadım sayıyorum. Olamaz öyle bir şey ben varken :D. Neyse neyse sen dikkat et kendine. Yavşama durumu olursa kalk masadan. Cidden bak. Lütfen. Kalk yani. Hatta tokat at. Ya da atma sonra başına bela olur. Ben varken olamaz da.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Umut
Fiksi RemajaAnonim : Bak Alya, ilk mesajım böyle kafiyeli olsun falan isterdim ama bodoslama giricem olaya. Seni seviyorum ben, hemde çok. Nasıl anlatırım sana bilmiyorum ama seni görunce içim bi fena oluyor. Anonim : N'olursun bi cevap ver. Alya Beril : Kim o...