Bölüm 6

111 4 0
                                    

(Kerem'den)

Cansu resmen karşımda duruyordu. Bir zamanlar Âşık olduğum kız. Habersiz gidişinden sonra gelmişti. Ne için gelmişti bilmiyorum ama gelmişti . Değişmemişti her şeyiyle yine benim kızım gibiydi. Siyah kot pantolon siyah tişört ve siyah ayakkabı. Onu ilk gördüğüm günde böyleydi. Bulut'a gelmesi gerektiğini söylerken bunu kastetmemiştim dün hastanede gördüğümüz kız müthiş bir güzellikle bizim okula gelmişti. Ve ben Bulut'u o yüzden çağırmıştım. Ama beklemediğim bir şey olmuştu. Sevgilim Cansu'da gelmişti. Gerçi hâla sevgili miydik bunu bile bilmiyordum. Bana bunu bile söylememişti. 

''Kerem '' dediğinde düşüncelerimi bir kenara bıraktım ve ona baktım. Onu gördüğüm için mutluydum ama bir anda bastırmaya çalıştığım tüm öfkem şahlanmıştı. 

''Kerem lütfen bana öyle bakma''

''Nasıl bakayım eskisi gibi mi?''

''Lütfen Kerem açıklayabilirim''

''Neyi açıklayacaksın?''

''....''

''Tahmin etmiştim. Beni nasıl bırakıp gitiğini mi açıklayacaksın gerek yok .''

''Kerem lütfen hâla beni seviyorsun ben de seni  lütfen konuşalım''

Sinirlerimi bozmaya başlamıştı.

''Üzgünüm Cansu ama benden uzak dursan iyi edersin''

''Kerem''

''Cansu sevgilim var ve seni görmeyi ne ben ne de istiyoruz''

İşte şimdi intikamımı almıştım. Gözleri dalmaya başlamıştı. Mavi gözlerinden yaş dökülmeye başlayınca kendimi kötü hissetmekten alamadım. Abartmıştım ama o beni mahvetmişti. Bunun yanında benim yaptığım hiçbirşeydi.

PIYANGOHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin