BÖLÜM 2

198 9 1
                                    

Yatagimda uzanmis bos tavani izlerken kapim calindi. Hicbirsey soylemedim gelen kisi de birsey soylememi beklemedi. Kerem yanima oturdugunda gozlerimi kapattim. Hicbirsey duymak istemiyordum benim Hicbirseyim yoktu.

"Iyi misin kardesim"

Basimi evet anlaminda salladim.

"Seninle biryere gidecegiz kalk hazirlan"
"Siktir git kerem beni rahat birak"
"Olmaz olum boyle nereye kadar biraz insan icine cik karizmani gorsunler"

Ne dediysem olmadi en sonunda beni cikarmayi basardi. Yol boyunca gozlerimi kapattim ve uyumaya calistim. Araba durunca zorla da olsa arabadan indim. Geldigimiz yeri gorunce icimden soguk bir urperti gecti. Kerem "abi kusura bakma ama kendine gelmen gerekiyor" diye aciklama yaparken bosverip gittim ve sirami aldim. Kereme baktigimda agzi acik beni izledigini gordum. Tugce hanimin kapisinin onundeki banka oturdum ve etrafa bakmaya basladim. Tam karsimda iki elininde bilek kismi sargida olan bir kiz vardi. Denize cok benziyordu. Aralarindaki tek fark kizin piercing gi olmasiydi. Goz goze gelince gozlerimi kacirdim. Doktor hanim beni cagirinca iceri girdim. Bos sohbetin sonunda seans bitmisti. Doktorun sordugu son soru beni kendime getirmisti. "DENIZDEN SONRA SENDE DEGISEN BIRSEY OLDU MU" orada olmadigini soyledim ama oldu.
BIR DAHA HICBIR KIZA GUVENMEYECEGIME YEMIN ETMEME SEBEP OLDU.

PIYANGOHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin