~2~

503 17 2
                                    

Влязох в кафенето. Там ме очакваше известният художник, Мартин Пенев.
Беше на около 30 годишна възраст.
1.78 висок, със средно дълга, катранено черна коса. Очите му бяха светло зелени.

-Здравейте, мадам! Заповядайте, седнете. - каза той, като ми посочи мястото до него.

-Здравейте, господин Пенев! Извинете ме, забравих да донеса картината, в бързината...

-Няма проблем, ако желаете, можем утре пак да се срещнем тук, но ще ви помоля този път да донесете платното с вас. - увери ме той, като ми даде една топла усмивка.

-Разбира се! Благодаря Ви за разбирането.

Тръгнах към къщата на баба, извадих телефона си и визитката от джоба. Набрах номера, който беше записан.

Започна да набира...

-Ало, да? Кого търсите? - попита мъжки глас от другата линия.

-Здравейте, чакахте обаждането ми. - отвърнах аз.

-Ооо, вие ли сте мадам? - попита мъжът, вече сещайки се с кого разговаря.

-Да, кажете, за какво искахте да Ви се обадя?

-Исках да Ви се извиня за по-рано и също така да Ви попитам, свободна ли сте утре вечер?

-Ами-и утре, амм да, нямам никакви планове.

-Страхотно, ще ми позволите ли да Ви поканя на вечеря?

-Ще се радвам да прекарам вечерта с вас.

-Добре, мадам, утре в 20:00 часа ще дойда да Ви взема от вашия дом. Впрочем, Вие къде живеете?

-Улица "Васил Левски" номер 19, вход 4.

-Ооо, дори е близо до ресторантът, в който ще Ви заведа!

-Супер, пожелавам Ви приятна вечер, утре ще имаме време да си поговорим по-добре.

-До утре, мисис, пожелавам и на Вас приятна вечер.

Главите на тази "книга" ще са кратки.
Надявам се да ви е харесала. В следващата глава ще видите...........да бе да, аз пък щото ще ви кажа. :)
Чао! :)

-SeX ToY-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin