~8~

285 11 4
                                    

Прибирайки се в апартамента ми, заварих Димитър седейки пред телевизора, да гледа някакъв мач.

Не ми обърна кой знае какво внимание, за това аз се запътих направо към спалнята. Преди да се прибера, минах през един магазин за бельо.

Взех си възможно, най-секси прашките които видях. А за сутиена да не говорим, ако изобщо мога да го нарека така.

Беше пълната противоположност на нещо, което по принцип трябва да закрива и придържа гърдите ми.

За прашките не знам какво да кажа, дантела, в цвят пепел от рози.

Облякох се, но реших, за да е по-интересно да сложа халата си и уж да отида до кухнята.

Нямаше как да стигна до нея, без да мина през хола, където всъщност беше Митко.

Леко се загърнах и тръгнах...още с влизането ми, погледът му се премести върху мен или по-точно върху полу-голото ми тяло.

Огледа ме отгоре до долу, след което погледите ни се срещнаха, за части от секундата.

Той стана от дивана и тръгна към мен.

Когато вече бяхме на милиметри разтояние, той понечи да остави целувка на врата ми, но аз се отдръпнах.

Лошо ли щеше да е, ако преди съществената част направим малко, леки отклонения?

Не мисля...казах му:

-Ако ме искаш, първо трябва да ме хванеш.-след което, нахално му намигнах.
-Така ли ще го играем?-попита раздразнено той-Хвана ли те, ще е по-лошо за теб, тогава ще съм супер твърд.
-Тогава нека да видим дали ще ме хванеш...

След тези думи настъпи нещо като гоненица, която обаче приключи бързо, защото Димитър вече не издържаше.

Искаше колкото се може по-бързо да усети, колко мокра бях отдолу.

-Хванах ли те, малка калпазанке? Искаш ли сега да си получиш наказанието?
-Давай, daddy...

Намирахме се, в стаята в която по принцип рисувах картините си.

В нея имаше кутии с боя, платна и малко диванче, на което вмомента стоях кучешката.

-SeX ToY-Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt