~18~

165 9 2
                                    

Събудих се, а часът беше 09:23.
Запътих се, все още сънена, към кухнята.

Направих си чаша топло кафе, след което взех една ябълка и един банан от купата с плодове, на плота в кухнята.

Обелих и нарязах ябълката си и банана си. Сложих ги в малка, стъклена чиниика.

След като приключих със закуската и кафето си, тръгнах към банята в моята стая, измих лицето си, след това зъбите си сложих си и peel off, черна маска.

Завързах косата си на небрежен кок, и отидох в стаята при статива си.

Сложих потникът и късите си гащи, които по принцип нося когато рисувам, картините си.

Вече усещах, как маската беше започнала да изсъхва, опъваше кожата ми.

Взех ново платно, поставих го на дървеният си статив, който имаше пръски от най-различни цветове боя по себе си.

Взех няколко различни цвята боя и се настаних на малкото столче, пред снежно бялото платно.

Нямах много идеи за тази картина, но беше нужно да я създам по-бързо, защото освен нея имах и още една.

"Вече беше петък. Още два дни и две картини."

Тази мисъл, се е загнездила в главата ми и не ми дава мира.

Изведнъж изненадващо обаждане, ме изкара от мислите ми.

-А-ало, да Мишо?
-Хей, Алекс, искаш ли довечера да излезем, или пък да дойдеш у нас?
-О-олл, довечера, амии, няма да мога, имам още два дни до крайния срок за картините, съжелявам бебе, след като ги завърша, ще ти се реванширам, обещавам.
-Добре, слънчице, когато си свободна тогава.
-Окей, съкровище, ще те оставям тогава, а ако случайно успея да ги завърша по навреме, ще се чуем отново, нали става?
-Разбира се, до после тогава, чао.

Затваряйки телефона си, реших, че ще е добра идея да си пусна и музика.

Но преди да го направя трябваше да махна маската, от лицето си, и да взема слушалките си, които всъщност бяха в спалнята ми.

Нямам си и на идея, дали тази глава се получи, просто реших да кача нещо, за да не сметнете, че съм умряла или нещо такова, въпреки, че не съм качвала от седмица и нещо, о не връщам си думите назад, доста си е, но все пак, ето сега качвам, та да, хайде радвайте се, споделяйте мнението си в коментарите, и си ви обичкам,
;**
Чао:)

-SeX ToY-Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt