Mindig is olyan ember voltam, aki fel volt készülve bármilyen kalandra. Szerettem a kirándulásokat, partikat, utazásokat, bármit, amit tudnál említeni. Mindenki tudta ezt rólam, ezért az emberek meglepődtek, mikor Ellisszel kezdtem randizni. Ő szeret a dolgok jó oldalán maradni. Nyilvánvalóan nem ugrottam a vízbe, hogy idiótának higgyenek, de egy kicsi huncutság nem fáj senkinek. Kivéve őt, ahogy azt említettem.
Luke és én itt vagyunk ezen a partin már vagy egy órája. Azt mondta nekem, hogy ez egy 'kis' buli lesz, de már közel 50 ember tömörült ebbe a lakásba. Voltak néhányan a bejárati ajtón kívül, de bent őrület volt. A zene már dübörgött háromnegyed tizenkettőkor, így számítottam arra, hogy pár napig nem fogok hallani.
A legtöbb embert nem is ismertem. Ismertem Luke-ot, Cianna-t, Luke barátait és egy randomot, aki felajánlotta, hogy felakasztja a kabátomat a fogasra. Luke ezzel a 3 sráccal a kampuszon találkozott pár héttel ezelőtt. Beszéltem velük pár szót, elég hangosak és idegesítőek, pont úgy, mint Luke. Tökéletesen összeillenek.
Ami engem illet, már volt bennem néhány ital és tudom, hogy az este végére ez a szám nőni fog. A nyár végén mindig teljesen elengedem magam, mert tudom, hogy ezt a suli időszakában nem tehetem meg. És azt beleszámítva, hogy Ellis majdnem meglátott csókolózni Luke-val, szükségem van egy kis szórakozásra. Én mindig társaságban iszok, nem látom annak okát, hogy alkoholba folytsan a bánatom.
Luke soha nem volt egy nagy alkoholista. Mióta túl van az első alkalmán, még másodévesként szilveszterkor megfogadta, hogy soha többé nem süllyed le ilyen szintre. De nem hinném, hogy nem több, mint 3 italt ivott meg 3 év alatt. Nem látom annak értelmét, hogy valaki másnaposan tönkretegye az egész napját és elfelejtkezzen mindenről.
"Felelsz vagy mersz?" Cianna vinnyogó hangja töltötte be a házat. Körülbelül 10-en ültünk összenyomódva a hátsó tornácon. Pontosan nem tudom hogyan, de mindenki úgy döntött, hogy azt a játékot játszuk, amit nyolcadikos korunkban.
"Merek." Egy fiú hang válaszolt. Luke ölében ültem, hiszen csak 6 szék volt. Az éjszaka folyamán a furcsa feszültséget érezhetődött Luke és én köztem, mint mindig. Felemeltem a fejem és láttam, hogy Luke egyik barátja, azt hiszem Ashton, válaszolt.
"Hmmm." Cianna megérintette az állát és összeszorította az ajkait. Megforgattam a szemeimet, ez olyan dolog, amit akkor tesz, mikor idegesíteni akar. "Keress egy lányt a tömegben és érd el, hogy hazamenjen veled." Mosolygott fényesen. Ashton megforgatta a szemeit, akárcsak én az imént. Elvigyorodtam, tudva, hogy ugyanolyan felkavart, mint én.
"Passz, Cianna." Vallotta be. "Ez kegyetlenség." Kuncogott, megrázva a fejét, néhány elfojtott nevetés hallatszott, többnyire Cianna felé.
"Jó." Puffogott, majd hátradobta a haját. "Kérdezz most te, de utána ki vagy zárva." Kacsintott. Ash teljesen figyelmen kívül hagyta és testvével felém és Luke felé fordult.
"Luke." Szólt. Éreztem a haját a nyakamnál, ahogy felkapta a fejét olvasás közben, akármit is olvasott a telefonján. "Felelsz vagy mersz?"
"Merek." Luke azonnal válaszolt. Soha nem passzolja el a meréseket, mint a többi srác. A fiúk meglehetősen buták őszintének lenni ebben a játékban. Ez olyan, mintha azonnal mernél, azzal kapnál egy végső hatalmat vagy valamit, nem tudom.
"Hét perc a mennyben Autumnal." Nézett rám, ahogy beharapta az ajkát, hogy elrejtse a nevetését. Luke felé fordultam és az arca kezdett halvány rózsaszínné válni.
"Neki-" Félbeszakítottam, mikor leszálltam az öléből. Megragadtam a kezét a lehető legcsábítóbban, ami a tömegből éljenzést és fütyülést váltott ki.
ESTÁS LEYENDO
When We Collide (magyar) SZÜNETEL
FanficOsztozni egy otthonon az első főiskolai évben, kicsit más lesz, mint azt ahogy Autumn és Luke gondolta. A történet fordított! Az eredetit itt találjátok: www.wattpad.com/story/9794481-when-we-collide-luke-hemmings