Üşüdüğümü hissederek uyandım. Üzerimi örterek pencereye baktım. Hava aydınlanmaya başlamış. Telefonumu alıp saate baktım. Altı buçuktu. Masaya telefonumu tekrar bırakıp yorganı başıma çekerek gözlerimi kapattığım sırada telefonum çalmaya başladı. Yorganı başımdan çekerek telefonuma uzandım.
Çağrı Arıyor...
Daha sabahın altısı. Neden arıyor bu psikopat beni?
"Efendim Çağrı."
"Alo Güneş. Uyandırdım mı?"
"Hayır. Sen aramadan önce uyanmıştım zaten."
"Hah! Çok iyi."
"Çağrı sabahın köründe aradın. Ne oldu?"
"Güneş sana çok ihtiyacım var canısı."
"Ne için?"
"Ben yarın Masal'a teklif edeceğim. Bana yardım etmen lazım."
"Yarın derken bugün demek istedin herhalde."
"Ay. Evet. Karıştırdım."
Gülümseyerek "Onu sevdiğini söylesen Masal için yeter zaten." dedim, "Yani çok abartı şeylere gerek yok."
"Ama basit bir şey olsun istemiyorum. O yüzden sana ihtiyacım var zaten."
"Tamam yardım ederim sana. Ama bunu okulda konuşsak olmaz mı?"
"Olur olur. Ay çok heyecanlıyım. Neyse hadi görüşürüz."
"Görüşürüz."
Telefonu kapatıp yorganın altına girdim ve uyumaya çalıştım. Uykum kaçtığı için bir sağa bir sola dönüp duruyordum. Uyuyamayacağımı anlayınca kalkıp makyaj masamın üzerinden kulaklığımı alıp telefonuma takarak şarkı dinlemeye başladım.
Biraz sonra şarkı dinlemekten sıkılıp kulaklığımı çıkarttım. Saate baktım, yediyi on geçiyordu. Kısa bir duş için banyoya girdim.
Duştan çıktıktan sonra üniformamı giyip mutfağa gittim. Annem kahvaltı hazırlıyordu.
"Günaydın anne."
"Günaydın kızım. Erkencisin bu gün. Normalde üzerini yeni giyiniyor olurdun, çoktan hazırlanmışsın."
"Uyku tutmadı. Ben de duş alıp üzerimi giydim."
"Anladım kızım."
Anneme yardım etmeye başladım. Masayı hazırladığımız sırada abim geldi.
"Günaydın abi." dedim gülümseyerek.
"Günaydın abicim."
Hep beraber masaya oturup kahvaltı yaptık. Doyduğumda ayağa kalkıp "Ben çıkıyorum. Hadi görüşürüz." dedim abimle anneme el sallayarak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OH MY KOLEJ
Teen Fiction..."Vay anasını sayın seyirciler." diyerek yüzümü gökyüzüne çevirdim. Hava iyice karanlıklaşmıştı ve yıldızlar geceyi süslüyordu. Hayran hayran yıldızlara bakarak "Yıldızlar." dedim, "Çok güzeller, keşke yeryüzüne inseler." gülümsediğini hissedebili...