Γενέθλια μέρος 4ο

375 33 0
                                    

Γέλασα με την παιδικότητα του και άρχισα να γεμίζω την μπανιέρα για ένα χαλαρωτικό μπάνιο.

20:45 Έξω από το σπίτι του Ορφέα
Ορ: Ρε μωρό μου επιμένω μήπως να πάμε σπίτι σου να περάσουμε ωραία οι δύο μας και να τους αφήσουμε τους άλλους εδώ;

Ιω: Ορφέα άνοιξε την πόρτα να μπούμε και άσε τις βλακείες.

Ορ: Δεν είναι βλακείες ρε μωράκι μου!

Ιω: Έκαναν τόσες ετοιμασίες δεν θα τους το χαλάσουμε! Άνοιξε!

Χωρίς να πει κουβέντα παραπάνω άνοιξε με μούτρα την πόρτα και έκανε στην άκρη να μπω εγώ πρώτη. Με το που μπήκα μέσα άρχισαν όλοι να μου εύχονται και να μου δίνουν τα δώρα τους. Όταν μου ευχήθηκαν όλη με πλησίασε η μαμά του Ορφέα.

Μα Ορ: Έλα λίγο μαζί μου κορίτσι μου!

Με πήρε από το χέρι και ανεβήκαμε στον πάνω όροφο όπου και μπήκαμε στο δωμάτιο της.

Ιω: Έγινε κάτι; Μήπως σας είπε κατι η μαμά μου; Άρχισε τα τρελά της;

Μα Ορ: Όχι κορίτσι μου, οι γονείς σου είναι υπέροχοι άνθρωποι και η μαμά σου είναι χαρούμενοι για εσένα οπως και εγώ για τον Ορφέα. Ο ένας κάνει τον άλλο χαρούμενο μετά από όσα περάσατε. Είναι λογικό μα σας θέλουμε μαζί και να λέμε τα τρελά μας ως μητέρες. Ο λόγος λοιπόν που σε έφερα εδώ είναι για να σου δώσω κάτι.

Άνοιξε ένα συρτάρι και έβγαλε από μέσα ένα κουτάκι, με πλησίασε και μου το εδωσε. Άνοιξα το κουτάκι και μέσα υπήρχε ένα κολιέ που έγραφε επάνω "Αγάπη".

Μα Ορ: Θα το έδινα στην κόρη μου, που θα ονομαζόταν έτσι όμως δεν μπόρεσα.

Την κοίταξα έκπληκτη στα μάτια ενώ είδα πως στα δικά της υπήρχαν δάκρυα.

Ιω: Δεν μπορώ να το δεχτώ κ. Εβελίνα, δε-

Μα Ορ: Σώπα κόρη μου! Θέλω να το κρατήσεις εσύ γιατί είσαι κόρη μου πλέον.

Ιω: Ίσως θα έπρεπε να το κρατήσετε για την νύφη σας κ. Εβελίνα, εγώ με τον Ορφέα δε-

Μα Ορ: Εσύ θα είσαι η νύφη μου αλλά όπως και να έχει είσαι κόρη μου.

Είχα δακρύσει από τα λόγια της και έπεσα στην αγκαλιά της. Είχε ανάγκη από μια αγκαλιά, από μια κόρη και έχω ήμουν διατεθειμένη να γίνω κόρη της.

Ορ: Ενοχλώ;

Γυρίσαμε και οι δύο στην πόρτα όπου στεκόταν ο Ορφέας. Του χαμογέλασα γλυκά ενώ εκείνος μας κοιτούσε έντονα επειδή κλαιγαμε.

10 Ways To Kill Someone? (Not)Where stories live. Discover now