Άνοιξα τα μάτια μου και κατάλαβα ότι είμαι στο δωμάτιο του Ορφέα. Είδα έναν πολύ άσχημο εφιάλτη και πραγματικά χρειάζομαι την αγκαλιά του Ορφέα αυτή την στιγμή. Άκουσα φωνές από κάτω και υπέθεσα πως ήταν εκεί. Κατέβηκα γρήγορα στο σαλόνι και ήταν όλοι εκτός από εκείνον. Κοίταξα τα πρόσωπα τους και ήταν γεμάτα θλίψη,θυμό και ανησυχία. Δεν ήταν
εφιάλτης...Ιω: Που στο διάολο είναι ο φίλος σου;
Χτυπούσα τον Νίκο για να μιλήσει, να νιώσει την οργή μου και τον πόνο μου.
Νι: Δεν ξέρω Ιωάννα, απλά έφυγε!
Ιω: Ξέρεις που να πάρει, ξέρεις. Μαζί της είναι, το ξέρουμε όλοι, υπάρχει φωτογραφία γαμωτο. Με κορόιδευε!
Φώναζα σαν τρελή αλλά έτσι ένιωθα εκείνη την στιγμή. Άρχισα να κλαίω και έπεσα στην αγκαλιά του Νίκου.
Ιω: Με κορόιδευε, δεν με αγάπησε ποτέ! Ήταν όλα ένα ψέμα! Ωραίο ψέμα!
Χρ: Ιωάννα πρέπει να ηρεμήσεις δεν κάνει καλό στο μωρό.
Βγήκα από την αγκαλιά του Νίκου και τους κοίταξα και τους τρεις με την σειρά, με κοιτούσαν με οίκτο ενώ ξεκάθαρα έκρυβαν κάτι. Ξαφνικά ένιωσα ένα πόνο στην κοιλιά και διπλωθηκα στα δύο.
Μα Ορ: Χριστέ μου! Είσαι καλά;
Ιω: Μην με αγγίζει κάνεις!
Πήρα γρήγορα το κινητό μου από το τραπέζι και αφήνοντας τους πίσω μου να φωνάζουν έφυγα τρέχοντας από εκεί. Όταν είχα απομακρυνθεί αρκετά κάλεσα ένα ταξί και πήγα στο σπίτι μου. Ευτυχώς δεν ήταν κανένας εκεί οπότε κλείστηκα αμέσως στο δωμάτιο μου. Έμεινα εκει με τους δαίμονες μου, με τον πόνο μου και το μωρό μου. Έπρεπε να ηρεμήσω για το μωρό!
1 εβδομάδα μετά
Το νερό έτρεχε στο σώμα μου και μου πρόσφερε την απαραίτητη χαλάρωση. Αυτό με χαλαρωνε την τελευταία εβδομάδα και αυτό μου έδωσε τις απαντήσεις στις ερωτήσεις που είχα. Μια εβδομάδα τώρα είμαι κλεισμένη στο σπίτι μου, δεν αφήνω κανένα να με δει, ούτε την Χριστίνα. Ωστόσο φροντίζω τον εαυτό μου γιατί το μωρό μου με έχει ανάγκη. Πάλευα όλες αυτές τις μέρες να σκεφτώ και όταν καθάρισε το μυαλό μου κατάλαβα τα πάντα. Ο Ορφέας αποκλείεται να με κορόιδευε και σίγουρα πίσω από αυτό ήταν ο Μιχάλης, ξανά! Η συμπεριφορά του Νίκου εκείνη την μέρα πρόδιδε ότι κάτι κρύβει και ότι κάτι δεν πάει καλά. Μετά κοίταζα την φωτογραφία για ώρες και κατάλαβα πως ο Ορφέας δεν συμμετείχε σε όλο αυτό, πιθανόν να του είχαν δώσει ναρκωτικά για να μην έχει τις αισθήσεις του. Άλλωστε το μήνυμα στάλθηκε από κάποιον τρίτο, αν με είχε εγκαταλείψει για εκείνη θα ήταν οι δύο τους. Πώς τον έπιασαν; Σίγουρα με κάτι τον απείλησε άλλωστε αυτό κάνει πάντα. Έψαχνα έναν τρόπο όλο αυτόν τον καιρό για να τους κάνω να με πάνε σε εκείνον. Και πλέον έχω στο μυαλό μου τον τρόπο!
Βγήκα γρήγορα από τον μπάνιο και φόρεσα τα ρούχα που είχα βγάλει. Κοίταξα τον εαυτό μου στον καθρέφτη. Ήταν τα κατάλληλα για την περίσταση. Αφού ήμουν έτοιμη και είχα ότι χρειαζόμουν κατέβηκα από το δωμάτιο μου και ξέροντας πως δεν ήταν κανένας σπίτι έφυγα χωρίς να χρειαστεί να δώσω εξηγήσεις.
ESTÁS LEYENDO
10 Ways To Kill Someone? (Not)
De TodoΗ Ιωάννα είναι μια κοπέλα σχετικά ήρεμη, με καλές αρχές και καλή προσωπικότητα που θα ξεκινήσει την Γ' Λυκείου. Δυο χρόνια τώρα στο σχολείο της υπάρχουν 4 κοπέλες οι οποίες την ενοχλούν διαρκώς, ειδικά η αρχηγός η Ελίζα της παει υπερβολική κόντρα, χ...