Ορ: Μωρό μου λέει αλήθεια;
Με κοιτούσε έντονα στα μάτια και για πρώτη φορά είδα κάτι που δεν είχα ξαναδεί.
Ιω: Ν-Ναι.
Ορ: Μα πως εσ-
Ιω: Το ξέρω μωρό μου, το ξέρω. Θαύμα, ένα μικρό θαύμα.
Ορ: Το δικό μας θαύμα.
Μι: Συγγνώμη που θα σας χαλάσω την στιγμή αλλά το θαύμα σας θα σταματήσει να υπάρχει.
Ορ: ΜΗΝ ΤΟΛΜΉΣΕΙΣ ΜΙΧΆΛΗ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΤΟ ΠΛΗΡΏΣΕΙΣ ΠΟΛΥ ΑΚΡΙΒΆ!
Όχι θεε μου, μην μου πάρεις το μωρό. Μην μου πάρεις αυτό το μικρό θαύμα που μου χάρισες.
Δα: Είσται τρελοί;
Ελ: Σκάσε Δανάη!
Αλ: Έχει δίκιο η Δανάη, ποτέ δεν συμφωνήσαμε να σκοτώσουμε κάποιον και ειδικά ένα μωρό.
Μι: Σκάσε!
Δα: Δεν πρόκειται και σε αφήσω να το κάνεις αυτό!
Η Δανάη άρχισε να τρέχει προς το μέρος μου και το επόμενο λεπτό βρισκόταν στο πάτωμα. Σήκωσα το κεφάλι μου και είδα την Λυδία να κρατάει όπλο ενώ στο πρόσωπο της υπήρχε ένα χαμόγελο. Όχι φυσιολογικό χαμόγελο αλλά παρανοϊκό, τρελό. Άρχισα να κλαίω περισσότερο.
Αλ: Δανάη!
Η Αλεξία έτρεξε προς το μέρος της και έπεσε στα γόνατα. Γύρω από την Δανάη υπήρχαν αίματα.
Αλ: Την σκότωσες διάολε!
Αμέσως πετάχτηκε και επιτέθηκε στον Μιχάλη. Δεν κουνήθηκα, δεν μπορούσα να κουνηθώ φοβόμουν για το μωρό. Ακούστηκε ξανά πυροβολισμός. Κοίταξα τον Ορφέα στα μάτια. Με παρακαλούσε να μην κοιτάξω. Το κεφάλι μου γύρισε και είδα την Αλεξία στο πάτωμα. Αυτή την φορά ήταν ο Μιχάλης. Ακούστηκαν γέλια και γύρισα εκεί που ήταν η Λυδία. Γελούσε σαν τρελή και το επόμενο λεπτό σημαδευε τον εαυτό της.
Ιω: Λυδία μη-
Πάτησε την σκανδάλη και έτσι έβαλε τέλος στην ζωή της.
Μι: Τώρα μπορούμε να συνεχίσουμε την δουλειά μας. Ααα και για να μην το ξεχάσω και φύγετε με την απορία στον άλλο κόσμο, αυτός που τράβηξε τον βίντεο ήταν ο Χάρης!
Δ-Δεν μπορεί! Ο αδερφός του Χρήστου ήταν μπλεγμένος σε όλο αυτό. Έφερε ξανά το όπλο στην κοιλιά μου. Κοίταξα τον Ορφέα στα μάτια και αφού σχημάτισα με τα χείλη μου το σ' αγαπώ έκλεισα τα μάτια μου και περίμενα.
ESTÁS LEYENDO
10 Ways To Kill Someone? (Not)
De TodoΗ Ιωάννα είναι μια κοπέλα σχετικά ήρεμη, με καλές αρχές και καλή προσωπικότητα που θα ξεκινήσει την Γ' Λυκείου. Δυο χρόνια τώρα στο σχολείο της υπάρχουν 4 κοπέλες οι οποίες την ενοχλούν διαρκώς, ειδικά η αρχηγός η Ελίζα της παει υπερβολική κόντρα, χ...