Η ανησυχία και το κλάμα της φίλης μου έκανε το κλάμα μου εντονότερο δυσκολευοντας ακομα περισσότερο την αναπνοή μου.
Ξαφνικά εμφανίζεται μπροστά μου μια μορφή. Αν και δεν βλέπω καθαρά, καθώς τα δάκρυα συνεχίζουν να τρέχουν από τα μάτια μου, ειμαι σίγουρη πως είναι ο Ορφέας και όταν ακούω την φωνή του το επιβεβαιώνω.
Ορ: Ιωάννα; Τι έγινε, τι έπαθε;
Χρ: Κρίση πανικού και δεν συνέρχεται γαμωτο. Μπορεί να πάθει κάτι αν δεν ηρεμήσει σύντομα.
Ο Ορφέας φανερά αναστατωμένος με πλησιάζει και τοποθετεί τα χέρια του στα μάγουλα μου.
Ορ: Ιωάννα σε παρακαλώ κοίταξε με στα μάτια και πάρε μια βαθειά ανάσα, σε παρακαλώ.
Έκανα ότι μου είπε. Τον κοίταξα στα μάτια και ξαφνικά ένιωσα μια γαλήνη να με διαπερνά ενώ εκείνος παράλληλα άρχισε να μου μιλάει και μου ζητούσε να ηρεμήσω. Δεν ξέρω πώς αλλά αυτό με ηρέμησε. Σταμάτησα να κλαίω και η αναπνοή μου επανήλθε στον κανονικό της ρυθμό.
Ορ: Είσαι καλά;
Ιω: Ν-Ναι, σε ευχαριστώ.
Χρ: Ιωάννα θες μου τρόμαξα τόσο πολύ.
Ή Χριστίνα έπεσε αμέσως στην αγκαλιά μου, παρ' όλα αυτά δεν επερνα τα μάτια μου από τα μάτια του Ορφέα.
Να: Κρίμα νόμιζα πως θα γλιτώσουμε από αυτή.
Ή Νατάσα φυσικά, πραγματικά θα μου τα πληρώσουν όλα αυτά τα πικρόχολα σχόλια.
Ορ: Βουλωσε το!
Ο Ορφέας πήρε το βλέμμα του από το δικό μου και έκανα και εγώ το ίδιο.
Χρη: Μικρή όλα καλά;
Ιω: Ν-ναι μην ανησυχείς. Χριστίνα πάμε λίγο στο μπάνιο, θέλω να ρίξω νερό στο πρόσωπο μου.
Χρ: Ναι πάμε.
Τα παιδιά γύρισαν σε αυτό που έκαναν πριν το συμβάν. Ο Ορφέας με κοίταξε στα μάτια για μια τελευταία φορά και έφυγε με τα παιδιά.
Χρη: Να έρθουμε και εμείς;
Ιω: Όχι όχι όλα καλά.
Έφυγα από εκει και πήγα στο μπάνιο με την Χριστίνα.
Χρ: Είσαι σίγουρα καλά;
Ιω: Όλα καλά αλήθεια;
Χρ: Τι έγινε και έπαθες κρίση πανικού;
Ιω: Α-Απλά θυμήθηκα σκηνές.
Χρ: Μην το κάνεις αυτό στο εαυτό σου. Με τρόμαξες.
VOCÊ ESTÁ LENDO
10 Ways To Kill Someone? (Not)
DiversosΗ Ιωάννα είναι μια κοπέλα σχετικά ήρεμη, με καλές αρχές και καλή προσωπικότητα που θα ξεκινήσει την Γ' Λυκείου. Δυο χρόνια τώρα στο σχολείο της υπάρχουν 4 κοπέλες οι οποίες την ενοχλούν διαρκώς, ειδικά η αρχηγός η Ελίζα της παει υπερβολική κόντρα, χ...