Τατουάζ!

539 38 0
                                    

Ιω: Έχουμε πει πως δεν είμαι σαν τις άλλες.

Ορ: Ναι μωρό μου το ξέρω.

Ιω: Και εσύ δεν είσαι αυτό που δείχνεις στους άλλους. Δείχνεις έναν άλλο εαυτό πολύ διαφορετικό από τον πραγματικό Ορφέα. Γιατί δεν μου είπες από την αρχή για την πραγματική ταυτότητα της συμμορίας σου; Γιατί αφήνεις τους άλλους να νομίζουν ότι είσαι κακός;

Ορ: Μωρό μου δεν στο είπα από την αρχή γιατί δεν σε ήξερα. Επίσης εγώ δεν κάνω κάτι ώστε να έχουν αυτή την εντύπωση, ο καθένας νομίζει ότι νομίζει. Θα υποθεσουν για εσένα κάτι είτε πεις είτε δεν πεις το οτιδήποτε, είτε κάνεις είτε δεν κάνεις κάτι γιατί έτσι είναι ο κόσμος μωρό μου. Οπότε έχει πάψει πλέον να με ενδιαφέρει τι λέει ο κόσμος. Οι συνήθεις με έκαναν έτσι.

Ακούμπησα το ένα χέρι μου στο μάγουλο του και το άλλο πίσω από τον λαιμό του ενώ τον τράβηξα ενώνοντας τα χείλη μας σε ένα γρήγορο φιλί.

Ιω: Είσαι υπέροχος Ορφέα, τουλάχιστον στα δικά μου μάτια. Μου αρέσει αυτό που βλέπω, αυτό που είσαι και αυτό που με αφήνεις να δω σε εσένα. Νομίζω πως είμαστε ένα υπέροχο δίδυμο.

Μου χαμογέλασε γλυκά όμως γρήγορα η όψη του σκοτείνιασε λες και θυμήθηκε κάτι.

Ορ: Να σε ρωτήσω κάτι;

Ιω: Πες μου.

Ορ: Οι μελανιές που έχω δει στο σώμα σου είναι από αυτόν έτσι;

Ιω: Ναι.

Ορ: Όταν τις είδα κατάλαβα ότι κάτι δεν πήγαινε καλά όμως δεν ήθελα να σε ρωτήσω και να σε φέρω σε δύσκολη θέση.

Χαμηλωσα το κεφάλι μου γιατί ντρεπόμουν για το σώμα μου όμως ο Ορφέας έπιασε το πηγούνι μου και σήκωσε το κεφάλι για να τον κοιτάξω στα μάτια.

Ορ: Είσαι υπέροχη Ιωάννα, μην σκεφτείς ποτέ το αντίθετο. Οι πληγές αυτές είναι το παρελθόν σου, δείχνουν την δύναμη σου, μην ντραπεις ποτέ γι' αυτές.

Ιω: Ευχαριστώ. Κι εσύ όμως εκτός από το σημάδι που μου έδειξες την προηγούμενη φορά έχεις και άλλο στα πλευρά σου από μαχαίρια και το έχεις καλύψει με τατουάζ.

Ορ: Που το είδες;

Ιω: Σου έχω βγάλει την μπλούζα τόσες φορές.

Ορ: Και πώς είδες το σημάδι;

Ιω: Δεν το είδα καθαρά αλλά το ένιωσα όταν πέρασα τα δάχτυλα μου πάνω από το τατουάζ σου.

Με κοίταξε έντονα στα μάτια.

Ορ: Είσαι μοναδική Ιωάννα, ποτέ καμία δεν το έχει προσέξει και ναι ξέρω δεν είσαι σαν τις άλλες αλλά δεν περίμενα να το προσέξεις.

10 Ways To Kill Someone? (Not)Where stories live. Discover now