#2

3.7K 351 12
                                    


Хэн нэгний санаа алдалт энэ хэвээрээ үргэлжлэх юм бол хажууд нь байгаа хүнд ч халдах хэмжээний. Гэвч юу болсон яасан ийсэн гэж татаж чангаах хэмжээний дотно найз түүнд байхгүй байлаа.

-Жонгүг убба....

Хэн нэгэн гэждээ, хөөрхий Жонгүг. Гэхдээ түүнд эрэгтэй хүнд байдаг бүхий л зүйл байдаг. Өндөр нуруу сайхан царай тачаангуй байдал. Бүгд л бий. Гэвч Тэхёний хувьд хангалтгүй бололтой.

Жонгүг өөрийг нь сүүдэр шиг дагах ядаргаатай охидуудыг харан дургүй нь хүрэх шиг. Гэхдээ тэр би Тэхёнд ингэж санагддаг байхдаа гэж ч хүртэл бодоод амжсан юм. Тэхёнийг гэх хайр нь энэ бодлыг нь няцаах хэмжээний их байх аж. Магадгүй түүнээс ч их...

Жон Жонгүг. Хоёрдугаар курсын оюутан. Ар гэр хичээл ном сурлага гээд бүгдээрээ дажгүй. Ийм төгсөрсөн залууг хэн ч гэй гэдгийг нь мэдэхгүй. Магадгүй Тэхёноос бусад нь...

Жонгүг Тэхёнийг харах гэж өдөр бүр баарных нь гадаа очдог. Хүлээгээрэй, очдог гэдэг нь орж чаддаггүй гэсэн утгатай юм шүү. Тэхён Жонгүгийг оруулж болохгүй хүн гэж хамгаалагчиддаа хэлснээс хойш гэх үү дээ...?

Харин Жонгүгийг Тэхёнийг санан галзуурах гэж байхад түүний хайрт залуу өөр нэгнийг өдөж хоргоож байв. Өрөвдмөөр юм...

Тэхён урд нь байх шинэхэн танилаа нэг л сонжих маягтай харан бага зэрэг жуумалзаж байлаа.

Тэхёний эсрэг талд байх залуу ч мөн түүнийг сонирхсон бололтой, Тэхёний гуян дээгүүр гараа гүйлгэж байв. Энэ удаад цээжээр нь гүйлгэлээ.

Тэхён тачаадсан хоолойгоор: Жимин-шши? Итгэлтэй байна уу?

Жимин гэгч нь багагүй инээн: Тэхён аа, хэзээ ч ийм итгэлтэй байсангүй...

ad_/ yeoo hahhaah dapaagii xeseg dp ene 2iig yaxiig unshmaap bnuu haha smut bicxu yaxu? sanal bodlo xelj xaipla

Tegeed ustagasn shv ahahaha

●Gay Bar● (ДУУССАН)Where stories live. Discover now