#5

3.2K 315 15
                                    


Тэхён тэдэнд хатуу уух юм өгөөд Жонгүг руу жуумалзаад цааш явлаа. Жонгүг Тэхёнийг жуумалзхад багагүй баярласан ч тэрийгээ ил гаргасангүй.

Юнги хундагатайг бүгдийг нь нэг амьсгаагаар уучхаад: Жонгүг аа, нөгөө манай хажууд байдаг байсан Хусог байнаа?

Жонгүг гэнэт санасан бололтой толгой дохин: Хусог хён той таараагүй удсан байна. Гэхдээ Хусог хён яасан гэж?

Юнги санаа алдаад: бид хоёр үерхдэг байсан юмаа.

Жонгүг том нүдлэн: ЮУУУ! Та хоёр хэзээ дээ...? Пааахх за тэгээд? Одоо ч гэсэн үү?

Юнги: үгүй ээ, бид салчихсөөн. Гэхдээ юунаас болж салсныг би одоо ч ойлгодоггүй. Хусог магадгүй надаас залхсан байх...

Жонгүг сэтгэлээр унасан ахыгаа сэргээх санаатай нурууг нь жоохон илээд: Зүгээр дээ хён, одоо ингээд гуинглаж яадаг юм? Март за юу. Би таныг гоё залуутай танилцуулах болно.

Тэднийг ийн ярилцаж байхад Жимин тэдний хажууд ирэн суулаа. Жимин өөр дээр нь Тэхёнийг иртэл хүлээхээр шийдэн энэ тэндхийг ажин суулаа. Удалгүй түүний харц Жонгүг болон Юнги дээр буулаа. Жимин хэсэг харж байгаад Юнгиг дуудлаа.

Юнги Жимин рүү харан: Ө! Пак захирлаа.

Жонгүг гайхан хойш харвал Жимин бага зэрэг инээмсэглээд байж байв.

Жонгүг Юнги рүү гайхаж хараад: Хён, та энэ хүнийг таньдаг юм уу?

Юнги: манай компаний гүйцэтгэх захирал.

Жонгүг толгой дохилоо.

Жимин тэдний дунд орж суугаад: Энэ залуу чинь хэн билээ? Нэг л танил?

Жимин Жонгүгийг таниж байсан ч тэрийгээ нуун, бага зэрэг ёжилсон аязтай асуулаа.

Жонгүг: Жон Жонгүг. Таатай байна

Жимин жуумалзан инээлээ.

Тэхён: Жимин?

ad/ vkook smut or yoonmin smut? hhah dpagn part dp ali ng ship iin smut ogydo? sanalaa xeleepe

●Gay Bar● (ДУУССАН)Where stories live. Discover now