Жимин: Тэхён аа, наашаа суугаач гэж уриалгахан түүнийг ийн хэлвэл Тэхён цааргалалгүй тэдэнтэй нэгдлээ.Жонгүгийн царай багагүй улайж хэл нь ээдэрсэн байлаа. Юнги харин эсэргээрээ уугаад сурчихсан байрын нэг хэвэндээ л байж байв. Тэр гурав багагүй дотносож, элдэв янзын зүйлс хамж ярилцан ууцгааж байлаа.
Юнги Жонгүгийг нудартал Жонгүг сэрхийтэл босоод ирэх нь тэр.
Жонгүг: Б-би согтоогүйишүү заюууу... *зогьсуулах*
Юнги инээд алдан: энэ хүүхэд нээрээ? Хэзээдээ ийм том болчихдог байнаа? Аааххх цаг хугацаа ч хурдан юмаа
Тэхён Юнгигийн үгийг сонсонгоо Жонгүг руу дөлгөөхөн харцаар харж байлаа. Өмнө нь анзаарч байгаагүй Жонгүгийн хүүхэд шиг төрхийг олж харлаа. Зүүдэлж байна уу гэлтэй үе үе инээд алдах нь улам л эгдүүтэй харагдуулах аж. Тэхён түүний инээхийг хараад дагаад инээчих нь тэр. Өөрийнхөө энэ балай үйлдлийг гэнэт анзаарав уу гэлтэй мөрөө тэгшлэн төв суулаа.
Жимин согтчихсон ширээгээ дэрлээд унтчихсан байв. Юнги яаж захирлаа ингээд орхихов гээд багагүй эмээн авж явахаар боллоо.
Юнги Тэхёнд хандаж: Тэхён аа, Жонгүгийг чи хүргээд өгөөч? Би Жиминийг хүргэхээр явлаа
Тэхён толгой дохин: Болгоомжтой яваарай гэсээр үлдлээ.
____
Тэхён Жонгүгийн гэрийг мэдэхгүй учир өөрийнхөө гэрт авчран, буйдан луугаа тэрийн унагалаа.
Тэхён амьсгаадан: Н*вш чинь харагдаж байгаагаасаа илүү хүнд юмаа... ааашш гэсээр хүзүү мөрөө барин хараасаар зогсож байв.
Тэхён Жонгүгийн хувцасыг нь солих санаатай ойртон цамцных нь товчийг алгуур тайллаа.
Түүний гар биен дээгүүр нь хэсүүчлэх ч биеэ барих ёстой гэж бодон үргэлжлүүлэн тайлж эхэллээ.
Жонгүг биен дээгүүр нь гүйх Тэхёний гарыг барьж аван нүдээ аажуу нээлээ.
Жонгүг: Хён!
Тэхён сандарсан ч ил гаргалгүй: Чи! Хувцасыг чинь тайлж байсан юм. Өөрөө тайл гээд босох гэтэл Жонгүг Тэхёнийг өөрлүүгээ татан тэдний нүүр бие биетэйгээ хэтэрхий ойрхон зайтай болж ирлээ.
Жонгүг: Хён, би хүсээд байна...
Тэхён: чи итгэлтэй байна уу? Ингэлээ гээд би чамтай үерхэхгүй?
Жонгүг зүгээр л толгой дохиж байв....
Энэнээс хойш тэгээд нэг тиймэрхүү юм болсоон ккк...
ad_yeooy yu c bicd bdg ymbedeee....
YOU ARE READING
●Gay Bar● (ДУУССАН)
RomanceТэхён: яах гэж хэрэггүй зүйл хийж хүний цаг үрээд байгаа юм? Жонгүг: ингэхгүй бол...таны царайг харж чадахгүй штээ...