Тэхёний нүд томрон: Жон--гүг гэж үгээ зөөн хэллээ.Жонгүгийн саяхан инээж байсан царай нь хувьсхийн Тэхён руу аль болох муухай харах гэж хичээлээ.
Жонгүг тоосон шинжгүй Тэхён руу харан: Мм? Гэж авиа гаргалаа.
Тэхён Жонгүг руу үнэхээр үү гэсэн шиг сонин харлаа. Жонгүг харин түүний тоолгүй хажуудаа суух залууруу хамаг анхаарлаа хандууллаа.
×Жонгүгийн талаас×
Би: Югёом аа, хэзээ ирсэн юм?
Югёом инээд алдан: Өчигдөр ирсэн. Ирээд л шууд чамайг хайлаа шүү дээ... Жонгүгаа
Би: Эегүү.. зааза би чамайг дагуулж явах газар байна. Гём аа, чамд хэлдэг байсан даа...хүнд сайн болсон гээд?
Югёом: аан... Тэхён гээд? Мөн биздэ?
Би: нэрийг нь хэлсэн бил үү?
Югёом эв хавгүй инээн: Мэдээж, чи бүгдийг нь ярьсан штээ.. хэхэ
Нээх тоолгүй үргэлжлүүлэн баахан юм ярилаа. Югёом бол миний сайн найз. Гадаадад сурхаар болоод хаяад явсан гардаа. Гэхдээ холбоогүй байсан өдөр гэж үгүй. Байнга л хоорондоо энд тэндхийн хов базаж орчлонгийн сайхан муухайг ярьдаг юм.
Бинго! Нэгэнтээ л Тэхёнийг тоохгүй араасаа гүйлгэнэ гэчихсэн байгаа юм чинь Югёомыг Тэхёний баарлуу дагуулж явдаг хэрэг ээ!
Би: Югёом аа, Солонгост ирээгүй удсан юм чинь би чамайг гоё газар оруулая.
Югёом ч эсэргүүцэлгүй толгой дохилоо.
____
Ярих сэдэв ихтэй болохоор баахан юм ярьсаар нэг мэдэхэд бааранд ирчхэж.
Нүдний булангаар Тэхён руу харвал урдаа сууж байгаа хүн рүүгээ сүрхий инээж байв. Юу вэ? Намайг бараг мартчихсан юм биш үү?
Югёом: саяны дэлгүүрий эгчийг арай л байдалд хийчхэв үү?
Түүнийг инээхэд нь албаар чанга чанга инээлээ. Яг л хүссэнээр минь болж байгаа аятай Тэхён нэрийг минь дуудлаа.
Би ч ямарч сэтгэл хөдлөлгүй түүнрүү харан *Мм* гэсэн авиа гаргалаа. Гэтэл Тэхён үнэхээр үү гэж байгаа аятай эвгүй харав. Урд нь сууж байсан хүн нь өнөөх Жимин нь байх шив дээ...? Энэ хоёр үнэхээр учиртай бололтой шүү? Бурхан минь! Ким Тэхён хэтэрхий царайлаг болохоор ганцаараа хайрлахад хэцүү юм гээч!
ad/ ahh, yoonmin smut awax uu? *hint*
YOU ARE READING
●Gay Bar● (ДУУССАН)
RomanceТэхён: яах гэж хэрэггүй зүйл хийж хүний цаг үрээд байгаа юм? Жонгүг: ингэхгүй бол...таны царайг харж чадахгүй штээ...