#11

3K 300 11
                                    


Жонгүг: Уучлаарай, ингэж ширтэхээ болчихгүй юу?

Тэхён түүний хэлсэн үгэнд багагүй цочирдоод түүнийг ширтэхээ болилоо. Ирсэн цагаасаа хойш Тэхён руу нэгч харалгүй, Югёомд хамаг анхаарлаа хандуулах нь хангалттай түүний уурыг хүргэж байсан юм.

Жимин байдал бишдсэнийг ойлгоод санаа алдан: Тэхён, түүнд ямар байсныг чи одоо ойлгож байна уу?

Тэхён хэсэг бодолхийлээд дараа нь аажуухан толгой дохилоо.

Жимин урдах хундагатайгаа авж уучхаад хоосон хундагаа Тэхён руу түлхээд: Шангаа хүртэж байгаа чинь энэ дээ гэж дооглонгуй хэлчхээд баарнаас гархаар хаалгыг зүглэж байв.

Тэхён бодолд дарагдсан хэвээр тэндээ үлдлээ. Өмнө нь яагаад Жонгүгийг өөрөөсөө түлхээд байдаг байснаа ойлгож ядна.

*Two hours later*

Жонгүг одоо ч уусан хэвээр байх бөгөөд Югёом түүний биеэр гараа хамаагүй гүйлгэж байв. Үйлдэл бүрийг нь ажиглан зогсох Тэхёний уур нь хүрч байж ядна.

Тэхён амандаа: Жон Жонгүг эсэргүүцээч дээ!!!

Жонгүг зүгээр л юм ярин инээгээд л байв. Тэхёний дургүй хүрч тэдний сууж байгаа газарлуу ойртлоо.

Тэхён ширээг нь тогшход тэд Тэхён руу харлаа.

Тэхён: манайх хаах гэж байна. Одоо явцгаана уу

Жонгүг бага зэрэг согтсон байсан учир Тэхёний руу тогтож харж чадалгүй: Хэзээ ийм *зогьсуулах* эрт хаадаг байсан юм?

Тэхён: хэзээ хаахаа би өөрөө мэдье! Одоо явцгаана уу!

Югёом Жонгүгийн мөрөн дээр гараа тавиад: Жонгүг аа, манайд очиж үргэлжлүүлье гэж хэллээ. Тэхёний дургүй бүр их хүрч гараа чангахан атгалаа.

Жонгүг Югёомын гарыг түлхээд: Үгүй ээ үгүй! Би одоо харих ёстой. Чи ганцаараа үргэлжлүүл.

Тэхён гараа сулаллаа.

Жонгүг Югёомыг хөөх нь холгүй баарнаас гаргаад Тэхён руу эгцлэн харлаа.

Тэхён: чи өөрөө яваач?

Жонгүг: хэлэх юм байгаа юм шиг байна...

ad/ 30vote 5 comment

●Gay Bar● (ДУУССАН)Where stories live. Discover now