#7

3.4K 319 6
                                    


Өглөөний нар том цонхоор цэлийн тусхад наалдан унтаж байсан хоёр залуу бие биедээ улам шигдлээ. Хэсэг тэгж хэвтэж байгаад нэг л буруу зүйл ажигласан бололтой бие биенээ түлхэж унагаах нь холгүй бослоо.

Жонгүг хажууд нь нүцгэн хэвтэх Тэхёнийг хараад багагүй гайхлаа. Тэхён ч мөн Жонгүгийг хараад гайхсан ч өчигдөр оройны болсон зүйл нь бодогдлоо.

Жонгүг хувцасаа өмсөөд: Хён..? Гэж намуухан хоолойгоор асуухад Тэхён жирс хийлээ.

Тэхён: Н-нөгөө... санаандгүй, согтуудаа хийсэн болохоор тэгж их ач холбогдол өгөөд хэрэггүй дээ гэж юу ч болоогүй юм шиг тайван хэлэх гэж хичээлээ.

Жонгүгийн ам нь ангалзан үг хэлэхийг хүссэн ч болсонгүй. Магагүй үг ч гарахгүй хэмжээнд гомдсон бололтой.

Юу ч үл дуугаран Тэхёнийхоос гаран явлаа. Түүнийг гарахтай зэрэгцэн Тэхён орон дээрээ сулбайн уналаа. Жонгүгт хэлсэн үгэндээ багагүй эмзэглэн яагаад тэгж хэлвээ гэж харамсах шиг.

Тэхён амандаа: Түүний үнэр үнэртээд байна *санаа алдах*

____

Жонгүг өнөөдөр чухал хичээлтэй ч сэтгэл нь авах юмгүй байсан болохоор хичээлээ тасалхаар шийдэн таньдаг ахынх руугаа явлаа.

Явсаар хоёр давхар байшингийн гадаа ирэн хаалгыг нь тогшвол өндөр, царайлаг залуу гарж ирлээ.

-Жонгүг? Хичээлгүй юм уу?

Жонгүг нүдээ эргэлдүүлэн: Хён! Уулзаагүй удаж байж асуух асуулт чинь энэ үү? Гэж хэлээд түүний хажуугаар зөрөн гэрлүү нь орлоо.

-Намжүүн аа! Жонгүг ирсэн гэж өнөөх залуу чанга хашгирвал нэг өрөөнөөс түүнээс дутахгүй царайлаг залуу гарч ирлээ.

Жонгүг чихээ ухан: Хённ! Битгий муухай орилоод байлдаа! Чих минь!

Намжүүн: Ямар хэргээр ирээв?

Жонгүг санаа алдан: юм юм л боллоо шүү дээ ах нар минь...

Намжүүн: Жин бид хоёрт хэлэлдээ?

Жин: харваас дуралчихсан л байна? Хэнд юм бэ дээ?

Жонгүг: чөтгөр юм гээч!

ad/ tae bol ugsa l ... neg tiimmm ... zaaz medexqe hha ndd setggdl xpgte bn zayuuu

●Gay Bar● (ДУУССАН)Where stories live. Discover now