-Alev'in Gözünden-
Alev:Lavina! Uyan! Okulun ilk günü geç kalcaz hadi kalk! Yaw ben kime diyorum! İyi, keyfin bilir.. Bunu sen istedin!!
Yumruklamaya başladım.
Lavina:Lan vurmasana manyak!
Alev:Uyan lan o zaman!
Ben Alev. Bu uykucu arkadaş da Lavina. İsminden de anlicağınız gibi annesi yabancı babası Türk. O küçükken vefat etti ailesi. Ben de terk edildim. Sonra biz kendi başımızın çaresine bakabileceğimizi düşündük ve işe başladık. Hem okuyoruz hem de çalışıyoruz. Ben oto yıkamacıda, Lavina da benzincide çalışıyo. Para kazanmaya başlayınca kendimize ev tuttuk. Ahh.. Canım semtim benim... Mahallenin psikopatlarıyız biz. (Alınmayın sakın, size öylesiniz demiyorum. Öyleyseniz bile üstünüze alınmayın siz. ) Zengin, havalı kızlardan nefret ederiz. Özellikle makyaj yapanlarından. Pek anlaşamıyoruz öyleleriyle. Bize ters o insanlar. Her neyse.. Biz Taşkesen Lisesine gidiyoruz. Yani aslında bugün okulun ilk günü. Orda da bizim gibi serseriler var. Erkek olanları kast ediyorum. Birbirlerini bıçaklayanlar mı dersiniz, kızları kıstıranlar mı dersiniz, silah taşıyıp çatışma çıkartanlar mı dersiniz. Gerçi bu dönemde bu tip şeyler çok normal olmaya başladı.
Durun biraz... Lavina hala uyuyo!!!
Alev:Lavinaaaaa!!
Lavina:Ya tamam bağırma, uyandım be!! Kahvaltı ne zaman hazır olur. Hala hazırlamadın mı?
Alev:Yuh be Lavina! Ne yemeği be geç kalcaz hazırlan hadi.
Zorla kahvaltı yaptık. Oysa ben yol üstündeki pastaneden açma yemeyi daha çok seviyodum. Sırf bu yüzden kahvaltı yapmıyodum laf aramızda. Neyse.. Kahvaltıda bana sürekli "Erkek arkadaşın var mı?" diye sorup duruyo. Sanki bilmiyo!
Alev:Hayır, yok. Olmasına da gerek yok.
Hazırlandık, üstümüzü değiştirdik ve evden çıktık. Yolda yürürken iki erkeğin bişeyler yaptığını fark ettik.
Lavina:Alev şuraya baksana kaslı erkekler toplanmış.
Alev:Aynen he! Acaba kavga mı var?
Lavina:Ohoo! Hem de ne kavga vardır.
Biz her kavgaya katılırız. Nerde kavga varsa emin olun biz de ordayızdır.
Alev:İyi o zaman korunaklı bi mesafeden izleyelim, kavga başlayınca dalarız.
Lavina:Ya Alev, sanki aralarında kız var gibi..
Alev:(Dikkatlice baktım.) Anaa..! Aynen la kız var orda!!
Lavina:YOKSA!?
Alev:YOKSA!?
Koştuk ve adamlara daldık. Fena dövdük ha. Ben yakışıklı olana daldım. Lavina da diğerine tekme atıyodu.
Aaron:Aahh.. Sizin ne işiniz var burda! Kimsiniz lan siz!? Çekilsene oğlum üstümden.
Ben o sıra üstüne çıkıp yumruk atıyordum da...
Lavina:Siz bide kendinize adam mı diyosunuz?! Kıstırmışsınız kızı yürüyosunuz bi de! (O sıra diğerinin karnına tekme arıyodu.)
Ateş:Off be yavrum! Çok vurma da acıyo sonra.
Lavina:(Çocuğa pis pis baktı.) Ne yavrumu?! O yavrumu alır senin biyerine....
Alev:Lavina lütfen... (Çocuğu yumruklamayı bırakıp Lavina ya "Sakın" der gibi bakış attım.)
Aaron:Bak güzelim biyerlerim morarırsa karışmam.
Alev:Hadi ya.. Ne yaparsın morarırsa?
Aaron:Görürsün ne yapıp yapmicağımı!
Alev:Bak bi de tehdit ediyo. Deli misin oğlum sen? Bak çocuk bidaha kızlara sulanırsan biz de olucaklara karışmayız.
Bıraktık onları ve kızı yanımıza alıp okula doğru yürümeye başladık.