- E o clona. zice Camber speriat.Privesc antebratul barbatului unde urma acului sta proeminenta. Clona domnului Belami se zbate enervata in stransoarea lui Camber. Razboinicul pufneste si intoarce barbatul pe spate , tinand capatul unui pistol lipit de fruntea lui. Clona se incrunta , insa nu cedeaza si continua sa incerce sa scape.
- Unde e tata ? intreaba Camber enervat.
- Nu am venit aici sa raspund la intrebarile voastre stupide ! se rasteste clona.
- Raspunde sau mori. maraie Razboinicul.
Il analizez pe Camber , muscandu-mi buza. Picaturi de transpiratie ii apar pe frunte din cauza efortului , cateva suvite de par lipindu-se de ea. Baiatul e incruntat , iar muschii ii sunt incordati. Arata asa bine... De ce nu se enerveaza mai des ? Clipesc des si imi scutur brusc capul. Concentreaza-te , Antea. O sa analizez minunea din fata mea mai tarziu. Stai... Minunea ? Ce naiba ? De cand gandesc eu asa ?
- Eu ascult doar de sefu'. spune barbatul.
Camber ofteaza exasperat. Clona profita de neatentia lui Camber si il loveste cu piciorul , iesind de sub Razboinic. Barbatul fuge spre usa. Tresar si imi scot rapid pistolul , apasand pe tragaci fara sa gandesc. Un fulger trece prin pieptul lui , barbatul cazand pe podea.
- De ce ai facut asta ? Puteam afla informatii de la el ! zice Camber indignat , ridicandu-se in picioare.
- Asa cum ai aflat pana acum ? intreb eu sarcastica. Oricum trebuia sa il omoram daca vrem ca tatal tau sa isi recapete abilitatile.
- Deja stim ca Percy e in spatele experimentelor. Ne mai ramane sa aflam unde e tata. spune baiatul.
- Stai... zic eu , dandu-mi seama de ceva.
- Percy nu e atat de prost ca sa il ascunda pe tata in acelasi loc din Abingora. Ar putea fi in oraselele din jurul Amarisului... mormaie Camber , ignorandu-ma.
- Camber ! strig eu.
- Ce ? striga el.
- Percy e mort. zic eu.
- CE !?
- L-am omorat eu. zic eu inocenta.
Camber isi deschide gura ca sa protesteze , insa il intrerup.
- Nu asta e important ! Gandeste-te la asta: Daca Percy e mort , cine continua experimentele ?
Camber ramane pe ganduri. Caut prin minte un raspuns la intrebare , insa nu gasesc nimic folositor.
- Oamenii lui Percy ? propune baiatul.
- Niste simpli servitori nu ar reusi sa iti prinda tatal atat de usor. zic eu.
Niste zgomote puternice ne intrerup conversatia. Eu si Camber ne indreptam rapid spre geam , privind speriati haosul de afara. Oameni pierduti fug spre centrul orasului , aparand din padure si din nenumarate ascunzatori de langa blocuri. O alarma puternica se aude , alertand Razboinicii de un atac puternic. Camber trece pe langa mine si alearga spre usa , tinand strans in mana pistolul lui. Ma rog , de fapt e pistolul meu. De la mine l-a luat. Expir zgomotos si il urmez pe baiat , trecand pe langa cadavrul clonei domnului Belami. Ies din apartament si cobor rapid scarile. In ultimele luni au fost mai multe atacuri ale oamenilor pierduti decat au fost vreodata. Sa fie oare Percy de vina ? Sau acel cineva care conduce experimentele ?
Ajung afara , picaturile de ploaie udandu-mi rapid hainele. Imi scot pistolul si pumnalul , mergand spre o ascunzatoare din apropiere. Observ cel putin cinci oameni pierduti acolo , ascunsi dupa un perete , tinand arme in maini. Ii tintesc pe primii doi dintre ei , cate un fulger punandu-i rapid la pamant. Ceilalti oameni pierduti se agita , intorcandu-si pistoalele spre mine. Ma feresc de atacurile lor , apoi imi arunc pumnalul spre unul dintre ei. Barbatul icneste si cade in genunchi. Fug spre restul oamenilor pierduti si ii omor rapid , auzind tipete in departare.
Imi recuperez pumnalul si ma intorc pe calcaie , alergand spre o strada principala din apropiere. Acolo observ o multime de oameni pierduti ce alerga in toate partile , distrugand tot ce vad in cale. Ce naiba , tot orasul a venit sa ne atace ? Jur , oamenii din Abingora au probleme serioase. Eu nu sunt o exceptie. Ranjesc si ma apropii de Camber care lupta cu trei barbati deodata. Il lovesc pe unul dintre ei cu piciorul , trantindu-l la pamant. Camber ma priveste scurt , apoi se concentreaza pe lupta.
- Stii , puteam sa il inving si singur. mormaie Camber.
Baiatul ma priveste suparat , insa eu sunt atenta in spatele sau. O sageata vine in viteza spre el. Oftez si il trag rapid de brat spre mine , sageata trecand la cativa centimetri de urechea lui. Camber isi mareste ochii surprins , apoi se intoarce si fuge spre barbatul ce a incercat sa il atace , lasandu-ma singura.
* * *
*Din perspectiva lui Camber*
- Atacurile astea au un scop... mormaie blondul din fata mea.
- Eu cred ca oamenii pierduti sunt pur si simplu nebuni. comenteaza Kaleb in fundal.
- Nebuni sau nu , au incercat sa ne omoare. zic eu , batand enervat cu degetele in masa.
Niall se ridica de la masa si merge spre coltul camerei , rasfoind nelinistit un dosar. Oftez exasperat cand Kaleb deschide un alt pachet de chipsuri. Mananca in continuu de doua ore !
- O sa te ingrasi si nu o sa ai o iubita niciodata. zic eu.
- Foarte amuzant. Am un corp de milioane , iar tu esti pur si simplu gelos. spune Kaleb , dand din umeri.
- Dude , Camber mereu te intrece la antrenamente. zice Niall amuzat.
Blondul vine inapoi langa noi , asezandu-se in fata noastra. Razboinicul cauta ceva in dosarele din fata lui. Suntem acum la Niall acasa ca sa discutam despre atacul de ieri. Oamenii pierduti au cam facut ravagii prin oras , iar destul de multi oameni au murit. Nu stiu ce are blondul in cap , insa dupa luminita draceasca din ochi sigur e ceva tampit. Gandul mi se duce din nou la tata si unde ar putea fi. Stiu ca e puternic si se pricepe la ce face , insa nu pot sa nu ma ingrijorez.
- Iar se gandeste la Liliana ? ii sopteste Kaleb lui Niall , privindu-ma curios.
- Ai vrut sa spui Antea ? Nu stiu. raspunde Niall.
- Te aud , prostule. zic eu , dandu-mi ochii peste cap.
- Deci , m-am gandit la un plan magnific. spune blondul , ridicandu-se in picioare.
- Uimeste-ma. zice Kaleb.
- Mereu ne lasam atacati de oamenii pierduti. A venit timpul sa ne razbunam pe ei si sa ii atacam noi. Dar nu un atac simplu , cum am facut luna trecuta , ci ceva maret. Armamentul nostru e mai dezvoltat ca al lor. Pot sa iau naveta tatei si sa plecam chiar azi.
- Realizezi ca ceilalti nu o sa fie de acord cu planul ? intreaba Kaleb.
- Nu am spus nimic de ceilalti. ranjeste Niall. Plecam doar noi trei si inca cineva care cunoaste bine Abingora.
- Atunci cunosc persoana perfecta. zic eu. Si se pricepe al naibii de bine la razbunari.
CITEȘTI
Călătoarea
FantasíaIn Amaris, o lume a viitorului, oamenii nu mai sunt normali. Fiecare persoana isi are destinul ei, fiind repartizata intr-o categorie inca de la nastere. In Amaris totul este posibil; de la calatoria in timp pana la diverse lupte si razboaie. Ce se...