"Yeni Ortak"

1.5K 48 91
                                    

"Amca nereden çıktı bu teklif şimdi?"
"Uzun zamandır aklımdaydı sadece doğru zamanı bekliyordum aslanım.Ceren sana göre bir kız değil.Birbirinize aşık olmadığınızı da biliyorum."
Nedim hemen amcasını ikna etmesi gerektiğinin farkındaydı.
"Yok amca nereden çıkardın onu?"
"Oğlum sen beni ne sanıyorsun? Ben çoktan geçtim o yollardan.Cemre'ye nasıl baktığını görmüyor muyum sanıyorsun?"
"Amca ben.."
"Tamam oğlum acele etme.Daha vaktin var.Ama iyi düşün taşın olur mu?"
"Peki amca."
Nedim,Agah'ın odasından çıkar.Bu teklif Ceren'den kurtulması için harika bir fırsattır peki ya intikam?
~~
Damla,Civan'a mesaj atar.
"Aşkım ben çok sıkıldım.Beraber bir şeyler mi yapsak? Ne biliyim sinemaya falan gidelim."
"Sinema mı? E tamam gidelim de ne filmine gidicez? Öyle aşk meşk filmleri sevmem ben haberin olsun."
"Ya tamam.Sen hangi filmi istersen ona gireriz.Yeter ki gidelim çıkalım şu evden."
"İyi bakalım."
Damla,mektuptan sonra hala kendisine gelememiştir.Abisinin nasıl bu kadar umursamaz olduğunu bir türlü anlayamıyordur.Ceren'e üzülmeye başlamıştır.
Dar kotunu ve simli kazağını giyer.Neredeyse yok denecek kadar az bir makyaj yapıp aşağı iner.
Şeniz aşağıdadır.
"Damla,nereye böyle?"
"Arkadaşlarla sinemaya gidicez anne."
"Bu arkadaşların arasında o şöför parçası da yoktur umarım ha?"
"Anne şöför parçası diyip durma şu çocuğa.Ayrıca merak etme.Kız kıza olacağız.Hadi bye!"
Damla çıktı.Şeniz arkasından "Çok geç kalma!" diye bağırsa da duymadı.
~~
Cemre odasında dergi okuyordu.
O sırada telefonu çaldı.
"Alo."
"İyi günler Cemre Yılmaz ile mi görüşüyorum?"
"Evet benim."
"Cemre hanım hastanemize iş başvurusunda bulunmuşsunuz.Müsaitseniz bugün saat 13:00 de iş görüşmesine gelir misiniz?"
Cemre çok mutlu olmuştu.İstanbul'a geldiğinden beri o kadar kopmuştu ki kendi mesleğinden bu haber adeta onun için yeni bir sayfaydı.
"Tabiki gelirim.Çok çok teşekkür ederim."
Sevinçle uzandı yatağa.Önce Nedim'in boşanması,sonra öpüşmeleri şimdiyse bu iş görüşmesi.Sonunda hayatında bir şeyler yoluna girmeye başlamıştı.
~~
Damla ve Civan sinemanın önünde buluşmuştur.Damla Civan'ın boynuna atlar.
"Eh be kızım yavaş olsana!"
"Ya ne yapayım aşkım doğru düzgün görüşemiyoruz bile özlüyorum."
"Özlüyorsun demek."
Civan sırıttı.Damla "salak" diyip omzuna vurdu.Civan,Katilin Sesi diye bir film seçmişti.
Damla Civan'a ters ters baktı.
"Ciddi olamazsın.Korku filmi mi izleyeceğiz?"
"Tabi kızım ne sandın.Mis gibi film işte nesi varmış? Ha korkuyorum dersen orası başka."
"Ay ne korkucam be.İzleyelim hadi şu filmi."
~~
Nedim hala kara kara düşünüyordur en sonunda aklına müthiş bir fikir gelir.Hemen amcasının odasına gider.
"Tamam amca kabul ediyorum.Ceren den boşanacağım.Ama sende sözünü tutacaksın ve şirketi benim üstüme yapacaksın."
"Sen yeter ki o kızdan boşan aslanım.Merak etme sözüm sözdür."
~~
Cemre,siyah kalem etek ile beyaz gömlek giyer.Saçlarını da düzleştirdikten sonra aşağı iner.
Ceren de çay içiyordur.
"Oo ablacım.Nereye böyle?"
"İş görüşmesine gidiyorum."
"Aa hiç haber de vermedin.Aşk olsun.Çok alındım şimdi."
"Off Ceren.Neyse bakalım inşallah olur da güzelce kutlarız."
"Tamam bana uyar.Ama organizasyon benden."
"Tamam senden olsun hadi ben çıktım."
Ceren bir yandan çayını içerken diğer yandan da Cemreye el sallar.
Şeniz gelir.
"Cerencim nasılsın?"
"İyiyim Şeniz hanım.Hatta harikayım.Sizi sormayacağım."
Şeniz saçını arkasına atar ve gülümser.
"Haha çok kibarsın tatlım."
"Sadede gel istersen."
"Nedimin uyku problemi olduğunu duydum.Zavallıcık bu şirket işlerine o kadar takıldı ki başka bir şey düşünemez oldu.E normaldir onca baş ağrısı uykusuzluk."
"Yani?"
"Yanisi şu.."
Cebinden küçük bir şişe çıkardı Şeniz.
"Ne bu?"
"Bildiğim en etkili uyku ilacı.Eminim çok işine yarayacak.Suyuna ya da çayına koyarsan yarım saat içerisinde etkisini gösteriyor."
"Sen gerçekten bu saçmalıklara inanacağımı mı sanıyorsun? Senin gibi bir katile bir caniye neden inanayım ki ben? Nedimden kurtulmak istediğini bilmediğimi mi sanıyorsun."
Ceren,Şenize bir daha asla kanmayacaktı.Bundan o kadar emindi ki.Çünkü onun nasıl iğrenç biri olduğunu en acı şekilde öğrenmişti.
"Bu defa ciddiyim.Sadece basit bir uyku ilacı.Tamamen bitkisel.Gönül rahatlığıyla kullanabilirsin."
"Öyle mi? Tamam o zaman şöyle yapalım.Bak senin de gözlerinin altı torba torba olmuş.Demek ki sende de uykusuzluk var.Önce sen dene."
İşte Şeniz şimdi tam 12 den vurulmuştu.Cereni hep küçümseyen hor gören kadın ilk defa ondaki potansiyeli görüyordu.Ceren doğru şekilde hareket etse Şenizi tek hamlede harcardı.
Ama Nedimden kurtulmayı o kadar çok istiyordu ki hiç düşünmeden içti.
"Bak gördün mü gayet iyiyim."
"Gördüm.Tamam vericem Nedime.Hadi şimdi beni yalnız bırak."
Şeniz neredeyse koşar adımlarla odasına gitti.Kendisini kusturmaya çalıştı ama nafile.Ceren ise ona inanmamıştı.
"Aptal kızıl kafa.Bu defa sana inanmayacağımı tahmin edersin sanmıştım.Neyse." dedi kendi kendine ve şişedeki ilacı saksıya döktü.
~~
"Tebrikler Cemre hanım.İşe alındınız.Yarın hemen gelip başlayabilirsiniz."
"Teşekkür ederim."
Cemre sonunda rahat bir nefes almıştı.Artık bir işi vardı.
~~
Nedim,çok iyi bir avukat bulmuştu.
Avukatla güzel de bir anlaşma yapmıştı.
Biraz paranın çözemeyeceği hiçbir şey yoktu.
Sahte boşanma evrakları hazırlatmıştı.Tek gereken şey,daha gerçekçi olması için Ceren'in imzasıydı.
Cereni aradı.
"Evde misin?"
"Evet Nedim noldu?"
"Şirketin yanındaki kafeye gel.Konuşmamız gerek.Acil."
"Tamam bir saate ordayım."
~~
Nurten,Şeniz'e kahvesini götürüyordu.Şenizi yerde baygın buldu.Kollarından tutup sarsmaya başladı.
"Şeniz hanım! Şeniz hanım! Allahım noldu bu kadına! Napıcam ben!"
Nurten koşa koşa gitti telefonu aldı geldi.Vakit kaybetmeden ambulansı aradı.
~~
Ceren kafeye gelmişti.Nedimin karşısına oturdu.
"Ee Nedim,niye apar topar çağırdın beni?"
"Dinle."
Nedim olanları,özet geçti.
"Beklediğimden daha uyanık çıktın sen.Ama sevdim bunu.Senden iyi ortak olur."
Nedim sessiz kalmayı tercih etti.Ceren evrakları imzaladı.
~~
Şeniz hastaneye kaldırıldı.
Nurten herkese ulaşmaya çalışıyordu ama kimseye ulaşamadı.
Doktor geliyordu.
"Şeniz hanımın,yakınları?"
"Yakını değilim çalışanıyım kimseyi ulaşamadım.Nesi var?"
"Zehirlenmiş midesini yıkadık.Geçmiş olsun bu arada hastamızı görebilirsiniz ama sadece 5 dk."
Nurten,Şeniz'in yanına gitti.
"Şeniz hanım,iyi misiniz? Size bir şey olacak diye ödüm koptu."
Şeniz kısık gözlerle Nurtene baktı.
"Kimse zehirlendiğimi bilmeyecek.Anladın mı beni hiç kimse bilmeyecek! Yoksa gözünün yaşına bakmam kovarım seni!"
"Anladım efendim."
Şeniz'in korktuğu her şey bir bir başına geliyordu yavaş yavaş gücünü kaybediyordu.
-1 hafta sonra-
Aslında evraklar çoktan hazırdı ama şüphe çekmemesi için bir hafta beklemişlerdi.Nedim ve Ceren intikam almak için öyle sağlam bir plan kurmuşlardı ki kimsenin bunu anlamasına imkan yoktu.
Artık boşanmış görünüyorlardı-ama ne var ki bu sadece bir oyundu.Hala evlilerdi.
Nedim,şirketin başına geçebilmek için Ceren'le boşanmışlar gibi gösterecekti.Ve sonrası çok çok daha ilginçti.
~~
Ceren,evde hazırlanıyordu.Bugün Karaçayların asıl felaketinin başlayacağı gündü.Şeniz kahrından ölecekti belki de.
Beyaz pantolonu,mor bluzu ve yüksek topuklu ayakkabılarını giydi Ceren.Saçını ve makyajını da yaptı.Elini artık dümdüz olan karnına koydu.
"İşte bebeğim.Şimdi başlıyoruz."
Tam o sırada kapısı çaldı.Gelen Damlaydı.
"Ceren."
"Damla noldu?"
Damla bayağı bir telaşlı görünüyordu.
"Hemen gelmen gerekiyor.Şu Akın mıdır nedir dans hocasıymış işte o geldi.Seni görmek için.Abim de deliye döndü.Zor tutuyorum.Olay çıkacak diye korkuyorum.Hadi gel."
Ceren ve Damla koşarak aşağıya indi.
"Akın hocam.Sizin ne işiniz var burada?"
"Akın.Sadece Akın lütfen.Seni görmeye gelmiştim.Derslerini çok ihmal ediyorsun.İyi bir dansçı olmak istiyorsan disiplin şart."
"Haklısınız hocam ama bu aralar gerçekten çok yoğunum.En kısa zamanda telafi edicem hiç merak etmeyin."
Akın Ceren'e doğru bir adım attı.
Cenk sadece onları izliyordu.Sinirden kıpkırmızı olmuştu.Yumruğunu sıkmış sanki her an kavga edecekmiş gibi hazır olda bekliyordu.
"Telafi etmek için başka bir şey de yapabilirsin." diyerek Ceren'e göz kırptı.
Ceren afallamıştı.
"Pardon.Anlamadım?"
"Bir akşam yemeğine hayır demem.Tabi baş başa."
Cenk sinirlerine daha fazla hakim olamadı ve Akın'ın üstüne atladı.Bir yumruk iki yumruk derken bayağı bir hırpaladı Akını.
Ceren ve Damla ayırmaya çalışıyordu ama nafile.
"Cenk yeter! Dur artık! Delirdin mi!"
"Abi nolur yapma!"
Cenk bir an durdu sonra Akının üzerinden kalktı.
"Bu iş burada bitmedi.Sen kızlara dua et yoksa hiç kimse elimden alamazdı seni!"
Akın çenesini tuta tuta terketti köşkü.
Cenk delirmiş gibi bir o yana bir bu yana dönüp duruyordu.
"Cenk bana bir açıklama borçlusun."
"Ya ne açıklaması yapıcam! Adamı görmüyor musun! Sana açık açık yürüyor!"
"Cenk sana ne dedim! Bana karışma! Benim hayatıma karışma!"
"Sana ne dediğini duymadın mı? Sana ne teklif ettiğini! Seni ne yerine koydu baksana aşağılık herif!"
Ceren bir an duraksadı.Gözleri dolmuştu.Damlaysa sessizce izliyordu olanları.
"Ben alışkınım Cenk.Gerçekten.İlk değil ki bu.Akın'a kızıyorsun aşağılık herif diyorsun ya senin de ondan bir farkın yok ki.Sen de benimle eğlenip hevesin geçince bir kenara atmadın mı? Söylesene! Konuşsana! Hadi Cenk şimdi de erkeklik taslasana! Neredeydi? Benim duygularımla oynarken neredeydi senin erkekliğin?! Ha nerede?! Sen Akından da adisin.En azından o bu hayattaki en değerli şeyimi almadı benden.Sen onu da yaptın.Sen aşkımı da umutlarımı da hayallerimi de bebeğimi de aldın benden.O yüzden konuşma Cenk! Sen sakın konuşma!"
Ceren kapıyı vurup çıktı sinirle.Taksiye binip şirkete geçti.
Damla hala şoktaydı.Cenki alkışladı.
"Sana da pes yani abicim.Kendine gel artık.Sakin ol.Hem gerçekten anlamıyorum seni.Kız çok haklıydı valla.Bir karar ver.Kimi seviyorsun kimi istiyorsun.Bu işler böyle olmaz.Kızı sevmiyorsan bari vaktini çalma."
Damla da Cenki bırakıp gitti.
Tam o sırada Agah aradı.
"Cenk oğlum hemen şirkete gel."
Nedenini bile sormadı Cenk hemen yola koyuldu.
Toplantı odasındaydı Agah ve Nedim.
"Gözün aydın oğlum.Boşanmakla en doğrusunu yaptın."
"İnşallah amca."
Cenk de yetişmiştir.
"Beni neden çağırdınız?"
"Şirketteki tüm hissemi Nedime verdim Cenk.Zaten hisselerin büyük bölümü abim Mümtazındı.Ama tek bir şartla."
"Şirketi Nedime verdin bana hiç danışmadan şimdi mi söylüyorsun anca? Ne şartı?"
"Cerenle boşanması."
Cenkin gözleri parladı.
"B-boşandılar mı?"
"Evet." dedi Agah mutlulukla.
"Ee bunun için mi çağırdınız beni?" dedi Cenk.Aslında ne şirket ne de hisseler umrundaydı.Tek umrunda olan şey Nedimle yarışmak ve daima ondan önde olmaktı.
"Size bir sürprizim var kuzen. Hah işte o da geldi."
Adeta bir kuğu gibi süzülerek girdi içeri Ceren.
Agah ve Cenkin yüzü düşse de Nedim gülüyordu.
"Tanıştırayım,şirketimizin yeni ortağı."
-Bölüm sonu-

Aşka Tutsak(CENCER)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin