"Şeniz'in Günahları"

1.3K 45 87
                                    


Evet arkadaşlar uzun bir süre sonra yeni bölümle karşınızdayım.Size bol bol sürprizlerim olacak ilerleyen zamanlarda.Lütfen bol bol vote atın ve yorum yapın.Desteğiniz benim için çok önemli.Bu ara verdiğim süreç boyunca yanımda olduğunuz için hepinize çok teşekkür ediyorum.Umarım arayı bir daha bu kadar uzatmak zorunda kalmam.İyi okumalar.Umarım beğenirsiniz ! ❤️❤️
~~
Herkes şaşkınlık içinde birbirine bakıyordu.Doğaldı,kimse böyle bir günde böyle bir durumla karşılaşmayı beklemiyordu.Şeniz adeta donmuştu.Öfkeyi de korkuyu da aynı anda yaşamasına rağmen korku daha ağır basıyordu.Yine de soğukkanlılığını korumaya çalışıyordu.Ne de olsa o Şeniz Karaçay'dı.Bozuntuya vermeden konuşmaya başladı.
"Siz ne dediğinizin farkında mısınız! Bu nasıl bir itham böyle?!"
Suçlu psikolojisiydi işte bu.Gücünün yettiği yere kadar inkar edecekti.
Polis memurlarından biri sinirle konuştu.
"İtham falan yok hanım! Hakkında şikayet var!"
Şeniz'in gözü kararmıştı.Masaya tutundu.
Neriman ise olanları oh olsun der gibi izliyordu.
"Saçmalık.Böyle bir şikayeti kim yapabilir ki?"
Şeniz birden dellenmişti.Sinirle hala nikah masasında oturan Ceren'in üzerine yürüdü.
"Kalk! Ayağa kalk! Kalk dedim sana!"
Ceren,gelinliğini düzeltip ayağa kalktı.
"Bu durumda bile benimle uğraşmayı düşünmüyorsun değil mi Şeniz hanım?" İmalı bir şekilde konuşmuştu Ceren.Çünkü bu hayatta Şeniz'i sinir etmek kadar keyif veren çok az şey vardı onun için.
"Yılan.Sen şikayet ettin değil mi? Napıyorsun? Aklınca intikam mı alıyorsun benden? Haha.Zavallı.Ne düşündün ki? Hapise mi gireceğim sanıyorsun.Ben koskoca Şeniz Karaçayım ve sen asla benimle başa çıkamazsın küçük şeytan."
Cenk daha fazla dayanamadı ve annesinin yanına gitti.
"Anne yeter.Uzatma.Memur beyleri zor durumda bırakıyorsun."
Şeniz Cenk'e doğru dönmüştü.
"Oğlum görmüyor musun? Bu küçük şeytan bana tuzak kurdu."
Cenk derin bir nefes aldı.
"Öncelikle o küçük şeytan dediğin kadın benim karım.Ve onu bu meseleye karıştırma.Seni şikayet eden benim."
Ceren de dahil olmak üzere herkes şoka girmişti.
Kimse Cenkten böyle bir hamle beklemiyordu.
"Cenk oğlum saçmalama.Ne diyorsun sen?! Olmaz.Sen bana bunu yapmış olamazsın!"
"Evet anne yaptım.Ben yaptım."
Şeniz ne diyeceğini bilmiyordu.
"Ama neden?" diye sorabildi ancak.
"Bir de soruyor musun? Sen bugüne kadar bir sürü kötülük yaptın ve ben hepsine sustum.Hepsine göz yumdum.Ama çok pişmanım ve şimdi hatamı düzeltiyorum.Önce bana ve Nedime sonra da Ceren'e ve kendi öz torununa yaptıklarının bedelini ödeyeceksin."
Şeniz tam bir şey diyecekti ki Cenk onu böldü.
"Götürebilirsiniz memur bey!"
Polisler Şeniz'i kollarından tuttukları gibi götürdüler.Şeniz elbette bunu unutmayacaktı.Bunun bir bedeli olacaktı.Köşkü terk ederken bir yemin etti.Artık eskisinden de daha acımasız olacaktı.
Nikah yarım kalmıştı.Herkes düğünün erteleneceğini düşünürken Cenk masaya oturdu.
"E hadi kıymamız gereken bir nikah var."
Ceren Cenk'e baktı.
"Cenk emin misin? Bak eğer istersen erteleyebiliriz.Nolursa olsun annen o senin."
"Hayır Ceren.Ben artık hiçbir şeyi ertelemek istemiyorum.Ve annemi dert etme.Herkes hakettiğini yaşar."
Damla da başıyla onaylamıştı.
"Evet yengecim abime katılıyorum.Şeniz hanım biraz ders alsın.Hem daha neyi bekleyeceğiz pardon? Yeğenimin doğmasını mu?"
Damla'nın söyledikleriyle herkes gülmüştü.Kasvetli hava az da olsa dağılınca nikah kaldığı yerden devam etti.
"Siz Necdet kızı Ceren Yılmaz, Agah oğlu Cenk Karaçay'ı eşiniz olarak kabul ediyor musunuz?"
Ceren sonunda istediğine kavuşuyordu.Üstelik Cenk bambaşka biri olmuştu.Büyük bir mutlulukla bağırdı.
"Evetttt! Sonsuza kadar evet!"
"Siz Agah oğlu Cenk Karaçay, Necdet kızı Ceren Yılmaz'ı eşiniz olarak kabul ediyor musunuz?"
Cenk Ceren'e dönüp gülümsedi.
"Evet ölüm bizi ayırana dek evet!"
"Sizler de şahitlik ediyor musunuz?"
Damla ve Civan aynı anda "evet" dedikten sonra imzalar atıldı ve son olarak nikah memuru da "Bende Kuzguncuk belediyesinin bana vermiş olduğu yetkiye dayanarak sizi karı koca ilan ediyorum.Gelini öpebilirsiniz." dedi.Cenk Ceren'e yaklaşıp dudağına bir buse kondurdu.
Ceren nikah defterini alıp elinde salladı.
"Ee Cenk bey artık kaçışınız yok."
"Güzelim zaten kaçmak isteyen yok."
Damla kıkırdamaya başlamıştı.
"Abicim yengecim diyorum ki acaba balayını mı bekleseniz? Gerçi siz o işi önceden hallettiniz ama."
Ceren Damla'nın koluna vurmuştu.
Düğün organizasyonunun büyük bir kısmını Damla halletmişti.

Aşka Tutsak(CENCER)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin