Fragment przeszłości.
Eren:Mikasa! Mikasa! Choć zobaczysz co znalazłem.
Mikasa:Eren choć do domu bo zimno jutro mi pokażesz.
Eren:Co ty Mikasa choć ze mną będzie zabawnie jeśli pójdziemy teraz nie bój się przecież jestem z tobą.
Mikasa:Eren zawsze wiesz co powiedzieć żeby mnie przekonać, a twoi rodzice gdzie są teraz?
Eren:Pewnie gdzieś poszli ale nigdy przecież nie mówią nam gdzie poszli.
Mikasa:Racja. Dobrze pokaż co znalazłeś.
Oboje mieli już po 14 lat i żyli razem nie jako rodzeństwo ale jako osoby bliskie sobie. Rodzice Mikasy kilka lat temu zostali zamordowani przez złoczyńców a Mikasa została porwana. Eren wraz z ojcem mieli u nich wtedy wizyte, widząc zmasakrowane ciała rodziców domyślili się, że ich córka została porwana. Poszli ją szukać i Eren jakieś 400 metrów dalej znalazł miejsce gdzie była ukrywana. Była zwiazana i przykuta do krzesła. Eren odrazu ją poznał i rozwiazał. W jednej chwili Miaksa rzuciła się mu na ramiona. Jeager po chwili wyprowadził ją jednak coś mu przeszkadzało, nigdzie nie było nikogo. Nie wierzył, że tak po prostu ją porzucili. I się nie mylił. Po wyjściu wyleciał jeden z porywaczy wybiegł z nożem w ich kierunku gdyby nie jego ojciec mało prawdopodobne, że żyli by do dziś.
Eren:Chciałem ci to pokazać bo wiedziałem, że lubisz kwiaty.
Eren zaprowadził Mikase na łąkę pełną kwiatów. Było to piękne miejsce. Oboje spędzali tam kilka a nawet kilkanaście godzin dziennie. Było to dla nich ważne miejsce. Jednak te piękne dni pełne szczęścia, radości były przeszłością do ich obecnego stanu. Po dość długim czasie zapomnieli o nim.
Eren: Mikasa choć zrobimy wianki albo bukiety.
Mikasa czuła się naprawdę jak w domu mimo braku rodziców, przerażającej przeszłości. Poznała wtedy nie tylko Erena ale kilka miesięcy później też Armina Arleta. Był to chłopak o jasnych żółtych włosach, często był wyśmiewany przez większość znajomych w jego wieku i właśnie przez to poznał Mikase i Erena. To oni go obronili. Jednak tak naprawde ta trójka nie odczuwała strachu przed rówieśnikami, rodzicami czy armią, która sprawdzała porządek w mieście, tak naprwde od dawna chcieli poznać tajemnicę jaką kryją za sobą mury i co jest za nimi a dokładniej, kim są tytani którzy pożerają ludzi.
CZYTASZ
Kocham Cię, Eren Jeager
RomanceKsiażka o historii miłości Erena i Mikasy. Historia jest własnym tworem, który tworzę. Historia osadzona jest około w 3 sezonie.