Gdzie jesteś?

197 11 0
                                    

Mikasa nie odpowiadała Jean, Armin i Connie nie wiedzieli co robić. W końcu postanowili zabrać ją do lekarza, na spotkanie zwiadowców nie poszli. Mikasa była ich przyjaciółką co było dużo ważniejsze niż praca. Jean podniósł Mikase i wziął ją na ręce. Gdy tylko ją podniósł jego serce zabiło szybciej.
Connie-Jean? Jean?! Co się dzieje ruszaj się może to coś poważnego.
Jean-Wybacz Connie masz racje szybko.
10 minut później..
Wszyscy byli już od gabinetem wparowali szybciej niż komuś by się wydawało
Co się dzieje?!?!-Powiedział lekarz.
Chłopcy odpowiedzieli o wszytkim i dali Mikase na łóżko do zbadania. Nie było żadnych niepokojących zewnętrznych urazów mimo to Mikasa nadal nie odpowiadała ani nie reagowała co niepokoiło Lekarza
Lekarzem był Emil Tor, jeden z najlepszych lekarzy w całej Sinie mimo to nie wiedział co się stało Mikasie.
Mikasa Acerman lat 21 wychowywała się w rodzinie Jeagerów i razem z Erenem Jeagerem dołączyli do Korpusu Zwiadowczego tak?
Zgadza się to Mikasa jednak proszę nam powiedzieć co się z nią dzieje czy się obudzi?-wyskoczył nagle Jean martwiąc się stanem Mikasy.
Trudno mi teraz to powiedzieć mimo tego, że nie widze żadnych objawów zewnętrznch to przypuszczam, że może być to coś poważnego czego nie jestem w stanie teraz powiedzieć, Miaksa musi tu zostać i musze ją dokładnie zbadać. Miejmy nadzieję, że to nic poważnego jendak nie wykluczam niczego.- Powiedział lekarz.
Jak to?! Czyli co, może umrzeć?! Przecież to niedorzeczne co ere...Właśnie Eren!!On może coś wie przecież on jest z nią blisko.- Przpomniał sobie Armin.
Nie!! Eren nie może się o tym dowiedzieć- Przerwał mu Jean z niewiadomego powodu.
Jean nie mów głupstw nie ma czasu do starcenia jeśli Mikasie naprawde coś grozi Eren musi się dowiedzieć.-powiedział stanowczo Armin.
Jean nic nieodpowiedział.
Lekarz natychmiast wysłał ich do Erena .

Kocham Cię, Eren JeagerOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz