1

193 6 0
                                    

Ahojte volám sa Amélia Swan áno viem dosť netradičné na to že som slovenka. Ale na Slovensko sme sa presťahovali z Los Angeles asi pred 7 rokmi takže moja slovenčina je dosť dobrá. Síce tam počuť môj anglický prízvuk ale to nevadí. Mám 17 rokov, hnedé vlasy, zeleno-hnede očí a celkom v pohode postavu. Milujem WDW pretože je to super skupina, majú super pesničky a sú strašné zlatý. Mám ešte sestru Emu ktorá je odomňa mladšia o 12 rokov takže ma 5. Mám ju strašne rada je to také malé zlatíčko. Ale dosť predstavovania. Keďže je pondelok nám sa začína nový školský rok. Teda Eme jej tretí rok a mne prvý rok na novej škole. Vybrala som si masmediálnu komunikáciu, keďže môj veľký sen je byť manažérkou nejakej slávnej skupiny. Išla som do kúpeľne kde som urobila rannú hygienu a učesala som si vlasy do dvoch boxerských copov. Potom som sa išla obliecť. Obliekla som si čierne roztrhané džínsy a biely crop-top. K tomu som si dala biele Nike air Max. Zobrala som si moju školskú tašku kde som v podstate nič nemala, ale keby náhodou nám dávali knihy a nemali by sme tam skrinky. Zišla som dole do kuchyne. Za stolom sedela Emka a mamka. "Dobré ránko" popriala som im a sadla si za stôl." Zlatko na linke sú palacinky takže si choď zobrať. Nech nejdeš do školy hladná." pozrela som na mamku s úsmevom." Palacinky?! Tie si nerobila hádam odkedy sa Emka narodila." Povedala som jej prekvapene, pretože palacinky nerobila už dlho. Na to na mňa len s úsmevom pozrela a ja som si išla po palacinky. MŇAM! Keď som dojedla odniesla som tanier do umývačky riadu. " Mami odvezieš má do školy. Nechcem tam ísť prvý deň sama." Spýtala som sa mamky a nahodila psie očká. " Jasné Zlatko, choď do auta ja za chvíľu prídem." Tak teda ja som išla do auta a čakala na mamku. Mamka prišla za nejakých päť minút. Prišla dom pred školu, rozlúčila sa s mamkou a išla dnu. Na chodbe som stretla Ellie. Ellie je moja najlepšia kamarátka už od škôlky." Ellie?!" Zakričala som a išla ju objať. Objímali sme sa asi päť minút. S Ellie sme chodili spolu aj na základnú a zhodou okolností sme si dali prihlášky na rovnakú strednú. " Ahoj Am. Tak rada ťa vidím." Chvíľu sme sa ešte rozprávali a potom sme išli do triedy. Sadli sme si hneď do prvej lavice. Na starej škole sme boli známe ako bifľošky, pretože sme stále sedeli v predu. Do triedy vošla učiteľka vo veku mojej mamky. Všetci sme sa postavili. " Dobrý deň žiaci, môžte sa posadiť. Takže ja som vaša nová triedna učiteľka Dominika Greenwood ale kľudne môžte volať aj pani Dominika alebo len Dominika. Keďže dnes nemáme nič také na práci tak sa mi len predstavíte. Začneme spredu." Hneď v predu sme boli ja a Ellie. Najprv sa predstavila Ellie potom ja a postupne celá trieda. Nakoniec nám Dominika rozdala rozvrh hodín,knihy a kľúčik od skriniek. Pustila nás domov ale ja som si ešte išla odložiť knihy do skrinky. Po ceste domov som stretla skupinku'bad boyov'z našej školy. Obišla som ich a išla ďalej domov. Keď som prišla domov mamka sa práve chystala do štúdia. Áno je manažérka ale len niektorých slovenských spevákov a speváčok. "Mami mohla by dom ísť s Emkou pozrieť ocka do firmy?" Spýtala som sa mamky. Tá mi len z chodby odkričala že áno a odišla. Tak som teda išla do izby kde som sa obliekla trošku reprezantívne keďže predsa idem do firmy ocka. Áno máme svoju firmu Swan Comporation. Išla som za Emkou nech sa oblečie a vyrazili sme.
★★★★★★★★★
Takže toto je môj nový príbeh dúfam že sa uchytí. Mal vyjsť už včera ale omylom som to vymazala a myslela som že ma vystrie. Vaša Becky❤️

Concert(WDW)Where stories live. Discover now