3

129 3 10
                                    

Po Tom incidente som sa ešte chvíľu rozprávala s ockom a potom sme išli aj s Emkou domov. Jasné že keď sme prišli domov sme sa obliekli obidve rovnako a urobili si fotku. Tu fotku som dala aj na ig.

AméliaSwan:
I love my little sisters @EmaSwan #sistersgoals

Liked by:imzachherron,ellieback and 12,546 others

EllieBack: krásne ste obidve❤️ už musíme zájsť von aj s tým malým zlatíčkom❤️❤️
Imzachherron: ste zlaté❤️
EllieBack: omg Am, Zach ti lajkol a okomentoval fotku😱
AméliaSwan: 😱😱😍

Potom čo mi Zach lajkol a okomentoval fotku som skákala aj s Emkou po posteli asi dve hodiny. Potom mne aj Emke prišlo upozornenie.

Používateľ Imzachherron vás začal sledovať.

Vtedy sme s Emkou skákali na posteli ďalšie dve hodiny.
"Bože dievčatá, čo tu tak skáčete?" Prišla do izby mamka a keď nás videla začala sa na nás smiať." Mami, začal nás sledovať Zach!" Zakričala som snáď na celú ulicu. " Och, to ten fešák s Why Don't We?" Len som prikývla a ďalej aj s Emkou skákala po posteli.
Na ďalší deň:
Dnes je 24. Decembra čo znamená že sú Vianoce. Vstala som asi o 12 to som sa išla najesť a odišla som do obchodu hľadať darčeky. Mamke som kúpila zlaté Rolex hodinky. Ockovi som kúpila nový oblek no a Emke som kúpila merch od WDW. Keď som prišla domov bolo asi 6 hodín. To som išla zabaliť darčeky. Išla som sa osprchovať obliecť a išla som dole. Najedli sme sa ako inak vynikajúcich maminých dobrôt. A išli sme rozbaľovať darčeky. Prvý začal ocko. Pretože, my stále začíname tak, že ocko začne rozbaľovať darčeky potom ide mamka, Emka a nakoniec ja. Ocko dostal odomňa ten oblek a od mamky hodinky. Mamka dostala odomňa tie hodinky a od ocka nové šaty. Emka dostala od mamky hrnček s WDW od ocka babiky, ktoré boli akoby napodobeninami WDW no a odomňa dostala merch ktorý sa skladal s Mikiny, tričká, a náhrdelníku s ich podpismi. " Am ďakujeeem" skočila na mňa a začala ďakovať. No a nakoniec som išla ja. Dostala som nejaké oblečenie, taktiež merch od WDW a nakoniec nejakú obálku. Myslela som si že tam budú peniaze ale nie. " Nie" bolo jediné čo som povedala a začala plakať." Ale áno Zlatko." V tej obálke boli 2 VIP vstupenky aj s Meet&Great na WDW " Ďakujem" povedala som a objala ich. Takže 21.2 idem na koncert WDW ktorý je v LA. Aspoň navštívim krstnú a krstného.

AméliaSwan:
Najlepší darček ever❤️@whydontwe

(Namiesto Justina si tam dajte WDW)Liked by: imzachherron,whydontwe, ellieback and 264,453 othersEllieBack: No vidíš nakoniec sa ti to splnilo

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

(Namiesto Justina si tam dajte WDW)
Liked by: imzachherron,whydontwe, ellieback and 264,453 others
EllieBack: No vidíš nakoniec sa ti to splnilo.❤️😱
Imzachherron: Už sa tešíme na teba😱😍❤️
AméliaSwan: omg aj ja na vás😍😍❤️
Potom ako som to dala na ig. Som išla do izby volať s Ellie ktorej som všetko povedala. A vlastne ja som dostala dve vstupenky. Tak teda zo sebou zoberiem...
★★★★★★★★
Nikdy v živote som časti nepísala takto rýchlo. A nikdy nevyšli 3 časti za jeden deň. Bože môj. Tak teda teším sa na ďalšiu časť dúfam že aj vy.😉

Concert(WDW)Where stories live. Discover now