Prešiel týždeň od mojej hádky so Zachom. Týždeň čo Zach odišiel do hosťovskej a týždeň čo som ho nevidela. Je pravda, že tá naša hádka nebola taká veľká ale proste Zach sa zobral a odišiel do hosťovskej bez akéhokoľvek vysvetlenia. Hope je ešte stále u mojej mami, nechcem aby videla ako sa so Zachom vyhýbame jeden druhému. No skôr on mne, keďže ja rano vstanem a on už doma nieje ja potom idem za Hope a keď sa vrátim domov tak Zach je už zavretý v izbe. Neviem dokedy to ešte bude trvať ale už ma to jeho detinské správanie nebaví. Dnes je pondelok a Zach práve prišiel zo štúdia, ja som sedela na posteli a pozerala do blba. Zrazu sa dvere na izbe otvorili a dnu vošiel Zach. Mnou znova prešla vlna pocitov ako po prvý krát keď som ho videla. Sama som vedela, že aj keď si snažím nahovoriť, že sa naňho hnevám povedzme si úprimne, všetci dobre vieme, že sa na neho dlho hnevať neviem. Celú dobu čo bol Zach v izbe ani na mňa nepozrel, to sa o mne povedať nedá ja som ho totižto prepaľovala pohľadom. Zach prešiel k skrini a vybral si takmer všetky veci. To sa chce naozaj presťahovať do hosťovskej? Keď už chcel odísť konečne som sa rozhýbala. „Zach, počkaj,“ takmer som to ani ja sama nepočula. „Prečo, prečo by som mal čakať. Najprv sa začneš hádať a teraz mám čakať prečo?“ bože on mi to vôbec neuľahčuje. „ Prečo?! Pretože ťa milujem, pretože mi chýbajú tvoje bozky, dotyky, objatia chýbaš mi ty, ja viem, ja som začala hádku a ja som to všetko posrala ale ja ťa chcem späť!“ už som nezvládla držať moje city a túžby v sebe. Videla som emócie v jeho očiach no to mne už dávno tiekli slzy po lícach. „Prosim povedz niečo hocičo, len nemlč“ vzkykla som a odvrátila moju hlavu smerom k oknu. O pár sekúnd na to som ostala v uväznení Zachovích pier. Takže to beriem ako súhlas. Konečne cítim jeho pery. Aj keď bol to len týždeň ale strašné dlhý týždeň. Nakoniec to nezostali iba pri puse ale to tu naozaj nebudem rozprávať. Na druhý deň ráno sme išli spolu pre malú Hope a ešte na ihrisko nech sa Hope trošku zabaví.
O 6 mesiacov:
Prešlo pol roka a ja sa momentálne teraz nachádzam v prvej rade na Zachovom koncerte. Nakoniec som s nimi išla na tour. Tento koncert je taký otvárací, nachádzame sa v Berlíne no tu to len začína. No ja mám jednu novinku ktorá, asi ovplyvní moje cestovanie s chalanmi. Hope cestuje všade s nami a je strašné nadšená keď môže byť somnou v prvej rade alebo v zákulisí. No späť k tej novinke viem, že keď sa to dozvie Zach už nebudem môcť ísť do prvej rady, povedzme si úprimne v prvej rade každý do každého drgá a to by mne rozhodne nepomohlo. Jedine kde má pustí bude zákulisie. Pred 2 mesiacmi mali chalani menšiu krízu, pretože Zach chcel ostať doma s nami no na to som mu ja povedala, že pôjdem s nimi a kebyže sa aj budem musieť vrátiť domov tak ich prídem občas navštíviť. No ja si myslím, že aj keď budem chcieť ísť domov tak ma nepustí skôr ma zavrie v tourbuse a tam budem musieť byť dokým neprídu z koncertu
★★★★★★★★★★★★
Prepáčte že časť nebola tak dlho ale nejako som nemala náladu na písanie a aj keď som si napísala časť tak mi ju nešlo publikovať alebo sa mi vôbec nedalo prihlásiť. Ale tak tu máte časť dúfam že si ju užijete. Ďakujem za každé vote a komenty babenky moje ❤️
YOU ARE READING
Concert(WDW)
FanfictionVždy bola známa iba ako fanúšička slávnej skupiny Why Don't We. Čo sa však stane keď náhle otehotnie s jedným členom Why Don't We? Čítaj a dozvieš sa ! Príbeh môže obsahovať vulgarizmy alebo sexuálne scény. Všetky názvy sú len fikcia, všetky podobno...