Objala som ju. Viem, že to potrebuje. " Gabbie, v podstate nie si taká odporná ako si na prvý pohľad vyzerala. A neboj sa určite sa dá všetko do poriadku. Pôjdem za Jackom, že už sme v pohode. Nech sa na teba nehnevá. Pretože potom sa všetok váš hnev a smútok odzrkadlí na malej Lavender. Neboj sa vy dvaja to zvládnete. Ale varujeme tá ublížiš mu a neželaj si ma. Jack mi je ako brat zlom mu srdce aj ja ti zlomím nos. Čítala si to však?" Začali sme sa obidve smiať. No náš smiech prerušila Kay. " Už aj ty sa s ňou bavíš. Už si ma stihla vymeniť za hentú kurvu?" Zase. To dievča si nedá pokoj pokým neskončí so zlomeným nosom. " Bože Kay, prestaň už je to trápne ako si u každého buduješ len nenávisť voči sebe. Veď Am je v pohode baba a milá. Tak neviem aký máš s ňou problém. A nevyhováraj sa na to, že ti prebrala Zacha. Pretože to ty si ho podviedla nie on teba." Toto som od Gabbie nečakala. Veď Kay je jej najlepšia kamarátka. Teda skôr bola. Usmiala som sa na Gabbie a išla za Jackom. "Daniel? Je tu Jack?" Zaklopala som na Danielovu izbu. " Mhm" dobrá odpoveď. Vošla som teda dnu a Daniel išiel preč." Jackie, nehnevaj sa na Gabbie. Ospravedlnila sa mi a začali sme od znova. Sme už kamarátky. Nekazte si vzťah kvôli takej maličkosti. Ja som sa cez to už preniesla. Ale rovno som jej povedala že ak ti zlomí srdce ja jej zlomím nos." Nad tou poslednou vetou sa Jack začal smiať ako pripečený. Keďže sa smial až tak že nevedel rozprávať len mi prikývol. Ja som sa tiež zasmiala a odišla do mojej a Zachovej izby. Zach tam nebol. Asi išiel niekde von. Nemyslite si, že mu zakazujem chodiť von. Nie, to on chce byť doma somnou.
O 8 mesiacov:
Prešlo osem mesiacov a ja som v deviatom mesiaci. O týždeň by som mala rodiť. Zo Zachom sme sa chceli nechať prekvapiť. Preto sme nerozmýšľali ani nad menami. Nevieme ani pohlavie. Teraz som doma sama. Ale majú prísť baby. Chlapci sú v štúdiu. Totižto nahrávajú nový album. A tie pesničky sú naozaj bombové. Je pol ôsmej a chlapci ešte nie sú doma. Ale mne už odtiekla plodová voda. Zakričala som na Gabbie nech volá Zachovi. Zach bol behom piatich minút doma. Išli sme do nemocnice. Po namáhavých 15 hodinách sa nám narodila krásna dcérka. Hope Tate Herron. Zach hneď po pôrode prišiel za nami. Bol taký šťastný. Konečne má dcérku ktorú tak veľmi chcel. Meno sme vyberali so Zachom spoločne. Ja som vybrala Hope a on Tate. Mohla som ísť hneď domov pretože mala Tate bola v poriadku. Prišli sme domov a tam boli všetci. Aj moja mamka a ocko. Hneď som ich išla objať. Tak isto aj Emku. Bože, tá ale vyrástla. Hneď všetci išli pozrieť malú Tate. "Ako sa volá?" Spýtali sa všetci naraz." Hope Tate Herron" usmiala som sa na nich. " Naozaj si jej dala meno po mne?" Len som s úsmevom prikývla. Nemohla som sa prestať usmievať. Tate sa na mňa vrhla a skončili sme na zemi. Smiali sme sa ako pripečené. Dobre koniec srandy. Tate začala plakať. Prišla som k nej a zobrala ju na ruky. Dávala som si pozor aby som ju držala tak ako mám. Jasné že všetci chalani to buď natáčali na IG alebo si ma fotili. Potom ma zozadu objal Zach a to si fotili už všetci. Ževraj cute couple ever. No tak čo už. Mala není na svete ešte ani deň a už budú všetci vedieť že Zach má dcéru.
DanielSeavey:Liked by: imzachherron, ellieback,ameliaswan,jonahmarais,beautychickee, tatedahl, jackaverymusic, corbynbesson and 567,329 others.
DanielSeavey:This is cute baby ever❤️#hopetateherron#familygoals
Corbynbesson: máš pravdu bro.
Imzachherron: hey. Neprivlastňujte si moje dieťa.JonahMarais:
Liked by: ameliaswan, imzachherron, jackaverymusic, danielseavey, corbynbesson and 873,826 others
Komentáre ku príspevku sú vypnuté.
Imzachherron:Liked by: jonahmarais, beautychickee, tatedahl, ameliaswan, jackaverymusic, corbynbesson, danielseavey and 680,023 others
Imzachherron: im daddy. Im so happy.
Komentáre ku príspevku sú vypnuté
Jackaverymusic:Liked by: ameliaswan, imzachherron, corbynbesson and 1,236,709 others
Jackaverymusic:This is so beautiful baby
Komentáre ku príspevku sú vypnuté
No čo som povedala, všetci už dali fotku s malou na IG tak idem aj ja.
AméliaSwan:Liked by: ellieback, imzachherron, corbynbesson, beautychickee and 2,395,381 others
AméliaSwan: my baby❤️
Komentáre ku príspevku sú vypnuté
Každému z nás cinkali telefóny kvôli ig. Mala mi zaspala na rukách. Odniesla som ju do našej izby. Tate má aj vlastnú izbu. Ale so Zachom sme sa rozhodli že dokým nebude mať Tate aspoň pol roka bude u nás v izbe. Išla som ešte dole za chalanmi. Tam sme sa rozprávali a potom sme išli spať.
Veľa som toho nenaspala. Okolo pol 4 ráno začala Tate plakať. Musela som ju nakojiť prebaliť a znova uspať. Ale keď bola v postieľke stále plakala. Tak som ju zobrala a dala do stredu postele. Medzi mňa a Zacha. Mala hneď zaspala a Zach ju zo spánku objal. Bolo to také zlaté. Mňa objal druhou rukou.
★★★★★★★★★★★★
Takže ďalšia časť na svete trošku kratšia a pozdejšie ako som plánovala ale mám narazenu ruku.
YOU ARE READING
Concert(WDW)
FanfictionVždy bola známa iba ako fanúšička slávnej skupiny Why Don't We. Čo sa však stane keď náhle otehotnie s jedným členom Why Don't We? Čítaj a dozvieš sa ! Príbeh môže obsahovať vulgarizmy alebo sexuálne scény. Všetky názvy sú len fikcia, všetky podobno...