17

60 3 1
                                    

Prešlo pár mesiacov a ja som stále s chalanmi na turné. Síce som už v 5 mesiaci a buď som zavretá v tourbuse alebo v zákulisí stále má neomrzelo byť s nimi na tour. Pred dvomi dňami som bola pri lekárke a tá mi povedala že budeme mať chlapčeka. Taktiež mi však povedala, že mi už neodporúča chodiť veľmi často na koncerty z dôvodu toho, že hluk neprospieva ani mne a ani môjmu chlapčekovi. Takže vlastne už nemôžem chodiť na koncerty chalanov. Rozmýšľala som aj nad tým že sa vrátim do LA. Bola by tam pri mne Myta aj s Joshom a aj ostatné mamky chalanov. Práve teraz sedím v tourbuse a volám s Chickee. Chickee sa strašne teší z toho, že bude mať synovca. Mala Hope spinká keďže už je niečo po 8. Chalani by sa mali čo chvíľa vrátiť. Ja som si išla dať zatiaľ sprchu a išla som rovno do postele. Chalani prišli okolo 1 ráno. Boli ešte s Davidom kvôli turné atď. Ráno som vstala okolo 8. Vyšla som z postele a išla do tej našej provizórnej kuchynky. Všetci ešte spali tak ja som si spravila len cereálie s mliekom. Keď som dojedla umyla som riad a išla si sadnúť na gauč. Zapla som televízor a pozerala nejaké rozprávky. Moje ako tak spokojné ráno skončilo keď mala Hope začala plakať. Išla som teda po ňu a vrátila sa naspäť na gauč. Malú som nakojila a prebalila. O pár minút neskôr začali pomaly chodiť aj ostatný. Ja som stále sedela na gauči a pozerala telku. "Zach? Zlato" zakričala som na Zacha. Po chvíli prišiel a zadok si vedľa mňa. Zobral si malú na ruky a čakal čo mu poviem. " Vieš rozmýšľala som nad určitými vecami. A napadlo ma, že teraz keď už nemôžem chodiť tak často na koncerty išla by som domov. Na vaše koncerty prídem stále keď ich budete mať v LA. Len proste už s vami nebudem cestovať," povedala som mu s miernym úsmevom. " Zlato vieš, že najradšej by som bol kebyže si tu, ale viem že nemôžeš byť v strese takže kľudne ešte dnes ti objednám lietadlo a môžeš letieť do LA. Ale s podmienkou, že pôjdeš ku mojim rodičom alebo príde moja mama k nám," odpovedal mi pričom sa stále hral s Hope. Prikývla som a ďalej sme spolu sledovali nejakú rozprávku na ktorej sa mala Hope strašne smiala.
O 2 týždne:
Už dva týždne som doma a strašne sa nudím. Každý deň je strašný stereotyp , každé ráno vstanem, urobím si raňajky, nakŕmim malú, oblečiem malú pozeráme telku, voláme so Zachom atď... Chalani by mali byť teraz v Kanade. Rozmýšľala som, že by som ich išla pozrieť ale kvôli môjmu zdravotnému stavu mi doktorka odporučia byť radšej doma. Dnes by mala prísť Myta aby postrážila Hope. Ja idem ku doktorke a konečne zistím pohlavie! Rozmýšľala som aj nad tým že ako Zachovi poviem, že či to je dievčatko alebo chlapec. Dúfam že mi s tým Myta pomôže.
O 3 mesiace neskôr:
Zach's POV
Amelia je už končí ôsmy mesiac som strašne nervózny. Turné sa nám skončilo pred dvomi týždňami. Sedel som na gauči a len tak premýšľal, už som dlho nepridal žiadnu fotku. Budem to musieť napraviť.
Imzachherron:
Hey! I'm back!

❤️: 603,473👤: ameliaswan🗨️: 164,203★★★★★★★★★★Tak po dlhej dobe som späť prosím nezabite ma! I'm really sorry but new part IS here! Enjoy❤️

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

❤️: 603,473
👤: ameliaswan
🗨️: 164,203
★★★★★★★★★★
Tak po dlhej dobe som späť prosím nezabite ma! I'm really sorry but new part IS here! Enjoy❤️

Concert(WDW)Where stories live. Discover now