Keď sme prišli do firmy išli sme na recepciu. " Dobrý deň je tu ocko?" Spýtala som sa a čakala." Áno je tu ale práve má rokovanie, takže keď chcete môžte počkať u neho v kancelárii" jasné, ako inak stále má len rokovania. " Dobre ďakujem." Usmiala som sa a išla aj s Emkou do výťahu. Stlačili sme najvyššie poschodie a nechali sa viesť. Keď výťah zastal na poslednom poschodí vyšli sme z neho a išli do ockovej kancelárie. Tam sme ho čakali. Po asi pol hodine prišiel aj s nejakou ženskou. Proste klasická ľahká ženská. Ružové minišaty, ružové nechty dlhšie ako moje vlasy, na tvári omietka. "Oh, ahoj Amélia, ahoj Ema. " Počkať, niečo tu nehrá otec ma nikdy nenazval Amélia. " Oci? Môžeš mi vysvetliť kto je táto ženská?!" Pozrela som na ňu a prevrátila očami. Tá ženská len zazerala na Emu ako keby jej niečo urobila. To som nemohla nechať len tak." A vy slečna Barbina mohli by ste prestať zazerať ná moju sestru?!" Povedala som jej a zazerala na ňu naspäť. Emka sa ku mne pritúlila a silno má držala. Síce má 5 ale je to veľmi bystré dievčatko. Zobrala som ju na ruky a posadila na gauč." Ostaň tu nechoď nikam" povedala som jej. " Ocko môžeš ísť na chodbu." Nepýtala som sa len som mu oznámila. Vyšli sme na chodbu." Oci, môžeš mi vysvetliť kto je tá štetka?!" Hlas som mala až ľadovo kľudný. Za to má všetci rešpektovali, pretože ja keď som sa s niekým hádala tak som vôbec nekričala to skôr ten dotyčný. A tým pádom začal na mňa dotyčný chytať ešte väčšie nervy za to že som v kľude." Ona je moj..." "Amélia!!! " Zakričala Ema nenechala som ocka dopovedať a rozbehla sa do jeho kancelárie. Keď som tam vošla tak ťa kurva držala Emku za vlasy a išla jej dať ďalšiu facku. Usudzujem z toho že líce už mala celé červené. Prišla som teda tam, teda neprišla nabehla som tam ako Jacky Jen. Chytila som jej tú ruku, ktorú mala naprahnutú a vykrútila som jej ju. Potom som ju chytila za vlasy a odtiahla na druhý koniec kancelárie. "Rayn! Veď jej niečo povedz to má necháš len tak zbiť od nej?!" Zakričala po ocovi. " Tak to že si ho nazvala menom to vyriešime potom. Ale to že si si dovolila zdvihnúť ruku na moju sestru si odsereš! Pretože na ňu žiadna vyperoxidovaná Barbie dvíhať ruky nebude. Rozumela si?!" Povedala som s ľadovým pohľadom zabodnutým v nej. " Dobre Am upokoj sa a ty Elizabeth si to urobila posledný krát pretože keby ti nedala facku Amélia dal by som ti ju ja pretože na Emku dvíhať ruky nikto nebude. Ja ani jej mama sme na ňu v živote nezdvihli ruky tak určite na ňu nebude dvíhať ruky nejaká rozmaznaná Barbie a máš padáka. Už len zato že si ma nazvala menom na čo tu nemáš právo. A teraz vypadni." Povedal ocko a otvoril jej dvere. Ona nahnevaná odišla a nezabudla buchnúť dvermi.
★★★★★★★★★
Takže ďalšia časť dúfam že sa páči. Ľúbim vás srdiečka ❤️❤️
YOU ARE READING
Concert(WDW)
FanfictionVždy bola známa iba ako fanúšička slávnej skupiny Why Don't We. Čo sa však stane keď náhle otehotnie s jedným členom Why Don't We? Čítaj a dozvieš sa ! Príbeh môže obsahovať vulgarizmy alebo sexuálne scény. Všetky názvy sú len fikcia, všetky podobno...