15

75 2 1
                                    

Prešlo pár dní od toho čo chalani chodili do štúdia. Konečne dokončili akustické covery na všetky pesničky a pomaly začali pracovať na albume. Som rada, že aspoň teraz sú chvíľku doma. Niekedy si pripadám ako by sme boli všetci rodina. Ako by sme sa poznali večnosť. Teraz je večer a my hráme monopoly. Pred asi 15 minútami sme prišli od mojich svokrovcov. Jediná vec, ktorá má mrzí je to, že mi Myta nedôverovala. Ako to myslím? No proste prišli sme tam aj s Hope a Zach s Joshom(otec Zacha) a Hope sa niekde hrali a ja som bola s Mytou v kuchyni. No potom sa má spýtala či milujem Zacha alebo ho len ťahám za nos ako Kay( no hate) na to som jej povedala všetko čo cítim. Nakoniec dobre vedela, že Zacha milujem len si to chcela overiť. Ja ju chápem, pretože ja tiež nedám dopustiť na malú Emku. Pretože nikdy by som nedokázala ublížiť Zachovi tak ako mu ublížila Kay. Najviac to, že to dosť zasiahlo jeho psychiku a trvali dlhšie než začal mať voči mne dôveru. Za to by som jej najradšej vytrhla všetky vlasy a vyškriabala oči. Toto si Zach nezaslúžilz pretože ten chlapec bol tak zaslepení láskou k nej, že by skočil aj pod vlak kvôli nej(Bruno Mars- Grenade) ale ona si to nedokázala vážiť. Vždy som vedela, že niektoré ženy sú vypočítavé svine ale že až tak to nie. Ja som rada, že konečne vypadla z našich životov. Všetci sme smiali na nejakej blbosti, ktorú Jack zase vypustil z úst keď mi zazvonil mobil. Volala mi Myta. A to znamenalo jediné, niečo sa stalo a Myta nechce aby to Zach vedel. Ospravedlnila som sa a išla do našej izby. Hneď ako som za sebou zatvorila dvere som stlačila tlačidlo na zdvihnutie hovoru. „Ahoj Myta, deje sa niečo?“ Vychrlila som na ňu hneď ako som zdvihla.“ Áno ale to sa nedá riešiť takto cez telefón. Mohla by si prísť ale prosím bez Zacha?“ povedala to tak rýchlo, že som mala až problém jej rozumieť. „ Jasné, že môžem už som na ceste.“ Schmatla som kľúče od auta sveter a zbehla dole schodmi chalanom som len povedala, že sa niečo stalo doma a musím to ísť vyriešiť. Nasadla som do auta a trielila si to ku Myte. Porušila som snáď všetky zákony, práve preto som bola pri Myte za 10 minút. Keďže mám kľúče len som si otvorila vyzula sa a začala hľadať Mytu. Prvá miestnosť ktorá má napadla bola obývačka. Vošla som do obývačky a na gauči sedela uplakaná a úplne dobitá Reese,ktorú objímala Myta. Prišla som ku Reese stiahla som ju k sebe do objatia. „ Kto ti to urobil zlatko, kto sa opovážil sa ťa dotknúť?“ bože tie rany a modriny boli obrovské takže je jasné, že to musela urobiť nejaká dospelá alebo aspoň o polovicu staršia osoba od Reese. „Kay, bola to Kay vraj za to...že ja môžem za to, že Zach si našiel teba.“ To sa už rozplakala naplno. „ Ja ju zabijem. Ona akože nemieni prestať? A to, že sa ťa dotkla si ťažko odsere. Prisahám, že s tými rukami sa viac nenaje. Ako si dovoľuje zbiť 7 ročne dievča, ktoré sa nevie brániť. Však ja jej dám. Myta ideš so mnou alebo mám ísť sama. Reese ty ostaň tu s Joshom naozaj toto vidieť nepotrebuješ. Neboj sa ja sem prídem hneď ako toto vybavím. Toto jej len tak neprejde. Myta ideme teda ak ideš“ Myta len prikývla a išla za mnou do auta. „ Čo na ňu plánuješ?“ Spýtala sa ma Myta keď sme boli na ceste k tej malej rozmaznanej mrche. „ No, povedzme, že najprv jej trošku napraviť tu škaredú tvar no a potom ju pôjdem udať. So mnou sa neradno zahrávať. Buď si to už na tento krát zapamätá alebo jej to s radosťou pripomeniem aj nabudúce.“ Myta sa začala smiať ako zmyslov zbavená načo som sa slabo zasmiala aj ja. Po ceste sme sa rozprávali a ja so si v hlave predstavovala ako ju zakopem na jej vlastnej záhrade. Keď sme konečne dorazili pred jej dom ani neviem ako som bola von z auta a už som klopala na jej dvere. Keď ma videla v dverách zostala na mňa pozerať ako na zjavenie.“ Môžeme ísť dnu?“ spýtala som sa a snažila sa znieť čo najpokojnejšie. Len kývla hlavou a pustila nás dnu. Len čo som vošla a dvere sa zavreli som sa na ňu vrhla ako nejaké zviera. A za každou jednou fackou či päsťou som je vravela, že za čo ju dostala aby bola v obraze. Keď sa už ledva hýbala som sa postavila a išla preč s Mytou za mojím chrbtom. Nebol najlepší nápad si brať tie biele džínsy. No čo už.
O 2 hodiny neskôr:
Takže ja som už doma osprchovaná a prezlečená za tie dve hodiny som stihla ísť ešte na políciu kde som ju nahlásila za ublíženie na zdravý. Verte mi z tohto sa len tak nedostane to nedovolím aby z toho vyšla len z podmienkou. Pôjde sedieť s to pekne na tvrdo. Pretože mojej rodine nikto ubližovať nebude. Ale najlepšie bolo pred tým ako som odišla od tej mrchy som si ju odfotila, že ako vyzerá keby náhodou na mňa podá oznámenie, pretože ona je schopná všetkého a vôbec by som sa nečudovala keby si urobí nejaké rany aj sama. Práve preto som si ju odfotila a ukázala Joshovi na čo mi len povedal, že kto ma naučil taký dobrý pravý hák. Nad jeho otázkou som sa len zasmiala a konečne išla domov. Keď som prišla domov prvé čo som išla do sprchy a rovno ku Zachovi do postele a objatia.
★★★★★★★★★★★
Takže nová časť na svete. Dúfam, že ste počas tej mojej pauzy nezanevreli na tento príbeh ale teraz ako je tá karanténa tak máme viac úloh ako keď sme boli v skole. Dúfam že sa časť bude pacit. Už sa posnažím pridávať vastejsie. Love you all❤️






Concert(WDW)Where stories live. Discover now