13

73 1 1
                                    

Potom ako Zach odišiel som bola v izbe a rozmýšľala som. Vedela som, že náš vzťah bude mať určité komplikácie ale netušila som, že tak skoro. Verím Zachovi, pretože keď tu bol a vravel mi, že si spomenul na všetko v očiach som mu videla lásku, more lásky, ktoré som videla každý jeden deň pred nehodou. Aj keď Zacha milujem a aj on mňa. Nie som pripravená čeliť problémom. Viem, že náš vzťah nebude v poriadku nie po tom čo chlapci museli odložiť turné. Naše životy rapídne klesali. Začalo to nehodou potom zrušením turné,kvôli rehabilitáciám, ktoré musel Jack a Jonah pravidelne absolvovať, následne Zachovou stratou pamäti. Ale za tie týždne bez Zacha som si uvedomila jednu vec a to to, že život nám neustále podkopáva nohy. Je jedno či ste celý život boli dobrí pomáhali ľuďom ale naopak. Život nepozerá na nič. Z môjho dlhého polemizovania má vyrušil môj telefón, ktorý zvonil ako bláznivý. Na displeji mi svietilo meno Jacka. Zdvihla som.
"Áno Jack čo sa deje?" Vybafla som naňho hneď ako som zdvihla. " Amélia, musíš sa vrátiť domov," muselo sa stať niečo vážne, pretože Jack má celým menom nazval len raz. " Čo sa stalo je Zach v poriadku?" Viem bolo to trochu blbé pýtať sa na Zacha ale tak prečo by mi inak Jack volal. " Vieš Am, Zachovi úplne preplo. Už hodinu a pol behá po dome a kričí tvoje meno. Myslí si, že sa už nevrátiš je úplne v prdeli a neviem čo s ním mám robiť," bože, vždy som vedel že Zach je dosť domýšľavý ale jasne som mu povedala, že sa vrátim ale nie teraz. Ach jaj. " Dobre Jack, vydrž chvíľu idem nachystať malú a seba a hneď som tam." Ako som povedala tak som aj urobila. Za 15 minút som už bola pred naším domom. Vybehla som z auta aj s malou a bežala dnu do domu. Keď som vošla do očí sa mi nahrnuli slzy. Zach sedel na schodoch a plakal. Strašne plakal a dokola opakoval, že má miluje a nechce stratiť. Bol pri ňom Jack ale keď si ma všimol prišiel ku mne a zobral mi malú. V tom momente, keď mi ju zobral som sa rozbehla za Zachom. Skoro som spadla ale kašľať na to. Dobehla som k nemu a silno ho objala. Keď sa pozrel kto ho objíma okamžite si ma k sebe pritiahol tuhšie. Takto sme spolu sedeli asi 15 minút dokým sa Zach ako tak neupokojil. Nakoniec sme odišli do našej izby. Zo Zachom sme sa rozprávali o všetkom. Povedal mi všetko čo sa dialo pokým som tu nebola. Najviac som sa nasmiala na tom ako chlapci chceli variť ale dopadlo to tak, že skoro podpálili kuchyňu. Išli sme spať okolo pol 12. 

O 6 MESIACOV: 

Za tých 6 mesiacov sa toho udialo veľa. Malá Hope má už rok aj niečo. Corbyn sa konečne pochlapil a požiadal Chickee o ruku. Svadbu mali pred dvomi týždňami a teraz sú na svadobnej ceste. Mňa Zach tiež požiadal o ruku a už plánujeme nie veľkú svadbu. Po tej nehode a všetých rehabilitáciách, ktoré musel Jonah a Jack absolvovať sa všetci úplne uzdravili a teraz pracujú na novom albume. Dokonca už plánujú aj tour a štáty, ktoré chcú navštíviť. Medzi nimi je Anglicko, Fínsko dokonca Česko. Som na nich hrdá ako to všetko zvládli. Ale dosť o tom čo sa stalo. Momentálne ideme po Corbyna a Chickee na letisko. Sadli sme si do môjho auta a išli sme. Išla som len ja Zach a Daniel, ostatní ostali doma. Totižto sa nám nechcelo ísť dvomi autami a kebyže idú aj Jonah a Jack tak by sa už do auta nikto nezmestil. Na letisko sme plánovali prísť tak pol hodinu pred ich príletom ale keďže tuto v LA je letisko stále plné, tak nám tú polhodinu zabralo hľadanie miesta. Do haly sme prišli práve keď naše dve hrdličky vystupovali z lietadla. Ja som sa objímala s Chickee zatiaľ čo chalani si dávali ten ich zložitý pozdrav(P.A ten pozdrav viem ale hodilo sa mi to tu xd) Potom som objala aj Corbyna a vabrali sme sa domov. Po príchode domov a zvítaní sa sme si všetci išli pozrieť nejaký film, kotrý ma vôbec nebavil. Chlapci si zo skrinky pod televízorom vytiahli čipsy. Keď som zacítila tú slaninovú vôňu hneď ma naplo a ja som utekala na záchod.

**************************************

Takže nová časť na svete. No čo si myslíte? Z čoho jej bolo zle alebo prečo jej bolo zle?


Concert(WDW)Where stories live. Discover now