5

127 4 1
                                    

Koncert začal a celú dobu Zach s Corbom na nás pozerali. Začala pesnička What am i a Zach zišiel s pódia prišiel k nám a zobral si Emku na ruky. Zobral ju so sebou na pódium a tam všetci spievali What am i iba pre ňu. Bola som na ňu taká hrdá. Ohúrila všetkých chlapcov s WDW. Po dospievaní prišiel Corbyn aj s Emkou na rukách a podal mi ju. " Ďakujem" povedala som za Emku. " Za máličko, máš šťastie, že máš takéto zlatíčko doma." Žmurkol na Emku a išiel naspäť na pódium. Po koncerte sme išli na M&G(Meet&Greet keby niekto nevedel) boli sme posledné, pretože dokým sme sa tam dostali všetci nás predbehli. Prišli sme ku nim. Ja som bola celá červená, pretože na mňa všetci pozerali. "Ahojte" povedala Emka celá natešená. " Ahoj princezná" prišiel k nej Zach vzal si ju na ruky a tak som ju odfotila. Nakoniec to dopadlo tak že Emka bola na rukách každému jednému. A ja jasné že ako najlepšia sestra na svete som ju fotila. Potom som sa s nimi išla odfotiť aj ja. Máme veľa fotiek hlavne tých crazy. Keďže za nami už nikto nebol tak sme sa fotili ako blázni. Mám aj fotky kde som všetkým chlapcom na chrbte. Potom kde má Zach objíma okolo pásu a dáva mi pusu na líce. Vtedy mi aj pošepkal do ucha že mám nádherný outfit. Potom je aj taká kde má Jack 'požiadal' o ruku a Zach bol urazený. Nakoniec sme si od nich vypýtali podpisi. Prišlo mi čudné že všetci sa podpisovali na prednú stranu iba Zach sa podpísal na zadnú. Ale neriešila som to. Po M&G sme išli do hotela odtiaľ sme si zobrali veci s išli sme ku krstnej. Zaklopali sme na dvere a čakali. Keď krstná otvorila ostala zaseknutá. Pretože predsa má nevidela asi 7 rokov. Začala pišťať a hneď ma išla objať. Potom prišiel krstný a tiež ma objal. Keďže krstná má 2 deti tak som sa s nimi zvítala. Teda iba s Larou pretože Mason je na výške v NYC. Išla som sa vybaliť a pozerala som si tie podpisi z koncertu. Potom mi došlo že prečo Zach písal na druhú stranu. Bolo tam napísané jeho telefónne číslo a že mu môžem kedykoľvek zavolať alebo napísať na ig. Tak som mu hneď písala že prečo mi napísal jeho telefónne číslo.
AméliaSwan: prečo si mi napísal tvoje telefónne číslo? Niežeby som nebola rada ale nechápem dôvod.
Imzachherron: pretože chcem niekam s tebou zájsť proste si mi počarovala a chcem ťa ešte vidieť.
AméliaSwan: dobre tak keď tak zajtra o 12:30 v Starbucks?
Imzachherron: môže byť už sa teším❤️
AméliaSwan: aj ja❤️
Bože Zach Herron ma chce znova stretnúť. Neverím. Išla som dole na večeru. " Krstná, vieš čo sme sa poobede rozprávali. Tak vieš s kým idem zajtra do Starbucks?" Povedala som jej a napichla si mäso na vidličku. " Nie s kým" začala na mňa nechápavo pozerať." Zo Zachom" vykríkla som." Ako to?" Začala som je rozprávať že mi napísal jeho číslo atď. Keď sme dojedli všetci sme išli do obývačky pozerať nejaký film bola polnoc a ja som išla spať. Zobudila som sa okolo 10. Išla som dole na raňajky a išla sa chystať. Dopadla som takto:

Bolo 11:54 keď som vyrážala

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Bolo 11:54 keď som vyrážala. Bola som už pri Starbucks keď sa spustil neskutočný dážď. Vbehla som dnu a chvála Bohu nezmokla. Sadla som si do voľného boxu a čakala na Zacha. Zach prišiel a my sme sa zvítali objatím. Ja som si objednala čokoládové frappe a Zach čaj. Rozprávali sme sa o všetkom možnom. Nakoniec ma odviezol domov aj keď som nesúhlasila ale jedine čo mi povedal bolo že určite má nenechá ísť v daždi domov v takých krásnych šatách.
O 3 týždne:
Zo Zachom sa poznám už 3 týždne. A stala sa nám menšia nehoda. Pamätáte si keď som bola so Zachom v Starbucks? Tak na druhý deň som išla s ním do klubu. Vypila som trošku viac ako som mala. Nepamätám si z toho večera nič len, že som sa ráno prebrala u chalanov doma. V Zachovej posteli a nahá. Už dva týždne som zvracala z prudkých vôní. Išla som teda ku doktorke a tá mi povedala že som tehotná. Zach o tom nevie. Bojím sa jeho reakcie, pretože čo ak to dieťatko bude považovať za chybu? Ja to nepovažujem za chybu ale za nehodu, pretože Zacha milujem. Dnes mám ísť k nim. Tam mu to poviem. Zach má po mňa prísť. Ak si myslíte že Emku zanedbávam tak nie Emka letela ná Slovensko aj s Larou. Bolo 15:01 a Zach zvonil pri dverách. Zišla som dole a otvorila mu. Išli sme k nemu.
★★★★★★
Takže ďalšia časť. Dúfam že sa páči

Concert(WDW)Where stories live. Discover now