Takže koho zo sebou zoberiem? Zavolám Ellie či so mnou nepôjde.
Am/ Ellie
Áno
Ellie pôjdeš so mnou na WDW?
Prepáč, ale vtedy ideme za babkou do Fínska.
Ok nevadí. Tak pa
Pa.
Takže Ellie nemôže tak koho teda zoberiem. Aha, už viem zoberiem Emku. "Emka?!" Zakričala som na ňu. " Áno, Am?" Bože aká je zlatá v tej mikine,ktorá je jej veľká. " Nechceš ísť so mnou na WDW?" Spýtala som sa jej. " Jasné" zakričala a skočila na mňa. Jasné že sme obidve skončili na zemi. Zišla som dole do obývačky kde sedela mamka a pozerala koncert WDW. " Mami, prečo si mi nepovedala že WDW budú mať live stream z koncertu?" povedala som mamke. "Bože, ja som na to úplne zabudla." povedala. Hmm tak to aspoň dopozerám s ňou. Keď sa to skončilo išla som sa mamky spýtať či môžem Emku zobrať so sebou na WDW. "Mami mohla by som Emku zobrať so sebou na WDW?" nahodila som psie očká."Jasné len dávaj tam na ňu pozor,nech sa ti nestratí." Bože tá je starostlivá stránka." Mami kedy sa mi Emka stratila nikdy."
Keďže už bol večer išla som spať.
3 dni pred koncertom:
Booože pomóc. Je 3 dni pred koncertom a ja nemám zabalené ani veci. Išla som sa pobaliť pretože zajtra letíme a ja nemám nič zabalené. Keď som sa zbalila išla som pomôcť Emke. Bolo pol 9 keď sme sa obidve dobalili. Išli sme spať. Budík mám na pol6
Ráno:
Ráno som vstala išla som sa osprchovať, namaľovať a obliecť. Bolo 7 hodín tak som išla zobudiť Emku. Obliekla som aj ju a dopadli sme takto:
Išli sme sa dole naraňajkovať a išli sme na letisko. Úspešne sme prešli kontrolu dokladov aj kontrolu batožiny. Teraz už sedíme v lietadle a sledujeme tú krásu. Teda iba ja lebo Emka hneď ako sadla do lietadla zaspala. Bolo okolo polnoci keď sme doleteli do LA. Zobrala som nám batožiny a čakala na taxík. Taxík nás odviezol do hotela kde sme išli na izbu a hneď zaspali.
Ráno sme vstali asi o 8 išli sme na raňajky a naspäť do izby. Koncert by mal začínať 18:00. Celý deň sme ležali v posteli a pozerali rozprávky. Keď bolo 15:00 začali sme sa chystať.
Ja:Emka:
Takto sme sa pobrali ku aréne. Išli sme peši lebo sme mali ešte dve hodiny čas. Prišli sme pred arénu. Najskôr púšťali dnu tých čo mali VIP vstupenky. Ja s Emkou sme sa postavili do prvej radi tam kde sme mali mať svoje miesto. Koncert začal a...
★★★★★★★
Takže ďalšia časť čo si myslíte že sa stane?
YOU ARE READING
Concert(WDW)
FanfictionVždy bola známa iba ako fanúšička slávnej skupiny Why Don't We. Čo sa však stane keď náhle otehotnie s jedným členom Why Don't We? Čítaj a dozvieš sa ! Príbeh môže obsahovať vulgarizmy alebo sexuálne scény. Všetky názvy sú len fikcia, všetky podobno...