Všetci prišli do kuchyne a išli raňajkovať. Ja som sa zatiaľ hrala s Lav keďže Tate spala. Do obývačky vošiel Jack a usmial sa na mňa a Lav. Zobral si malú na ruky a išiel do kuchyne za Gabbie. Ja som zobrala malú Tate pretože už bola hore a išla s ňou tiež do kuchyne. Pozdravila som rodinku a išla dať pusu Zachovi. Dnes sme sa rozhodli že s babami pôjdeme na nákupy a chalanov necháme nech sa starajú o deti. Aj keď neviem či je to najlepší nápad. Keď sme boli všetky nachystané zobrala som kľúče od Zachovho Range Rover-u pretože viem, že domov nepôjdeme s jednou taškou a budeme potrebovať veľké auto s veľkým kufrom. Prišli sme pred obchodné centrum a hneď išli do obchodov. Po troch hodinách neustáleho behania sme si sadli na kávu do Starbucks. Po dopití kávy sme išli domov. Keď sme prišli domov bolo až podozrivé ticho. Išli sme sa teda pozrieť do obývačky. Všade boli hračky a všetci spali. Jack spal v sede opretý o opierku gauča. Zach spal opretý o jeho rameno a na rukách mal bábiku. Na zemi opretý o gauč spal Jonah a na rukách mal Tate. Na jeho nohách ležal Corbyn, ktorý objímal macka. No a Daniel sedel v kresle a na rukách mal Lav. Bol to strašné zlatý pohľad. Odfotila som to a dala to hneď na IG. Išli sme si odniesť veci do izieb a vrátili sa naspäť. Jackovi začal zvoniť mobil na čo sa zobudili všetci. Jonah vstal aj s Tate v náručí a usmial sa na mňa a na Tate staršiu 😂. Podal mi ju a sledoval Jacka ako telefonuje. Volal mu David, chalani museli ísť do štúdia, pretože pracujú na novom albume. Takže sme mali babskú jazdu. Potom ako chalani odišli sme si s dievčatami pustili film. Po dopozeraní filmu sme išli do kuchyne a spoločne urobili večeru. Najedli sme sa a ostatok sme nechali chalanom, keď prídu nech sa najedia. Bolo nejako po pol 9 a my sme išli spať. V noci som sa zobudila na rachot z dolného poschodia. Myslela som si, že to je nejaký zlodej ale keď som sa pozrela vedľa seba a Zach tam nebol tak som vedela že to sú oni. Zišla som teda dole a koho som tam nevidela? No jasné, že našich chlapcov úplne natrieskaných(opitých ak by niekto nepochopil). Stále tam niečo nezmyselné rozprávali. Konečne si ma po asi pol hodine všimli a ostali ticho. "Hups, asi sme neboli práve po tichu" povedal Jack a začal sa smiať. "Vy ste sa úplne pomiatli do prdele?! Akože doma na vás čakajú ženy, ktoré sa o vás boja ale vás to vôbec nezaujíma. Vy sa radšej pôjdete niekde ožrať!! Zach ty sa nesmej s tebou si to vybavím zajtra. " Zach hneď stíchol, sklopil hlavu a išiel hore do izby. " Vy ostatní choďte tiež spať a verte mi, že takéto karhanie vás zajtra neminie." Otočila som sa a išla do izby. Malú som dala do postieľky lebo tak nejak som tušila, že sa toto stane. Zach stál pri posteli a čakal. "Vyzlečieš sa sám alebo ti mám pomôcť?" Spýtala som sa ho. Len prikývol ale nič nerobil. Prišla som k nemu strčila ho na posteľ a začala vyzliekať(žiadne dbojzmysli). Keď bol vyzlečený zakryla som ho a tiež si ľahla. Do pár minút som upadla do hlbokého spánku. Ráno som sa zobudila na to ako Zach vybehol z postele do kúpeľne. Keď som prišla do kúpeľne tak Zach mal rande zo záchodovou misou(zvracal). Prišla som k nemu a začala ho hladkať po chrbte aby mu bolo lepšie. Keď konečne prestal zvracať pomohla som mu postaviť sa a išla som s ním do izby. Zobrala som malú a začala rozmýšľať že je budem volať Hope aby sa nestalo nejaké nedorozumenie kebyže sú tu dve Tate. (P.A: zmenila som meno malej na Hope Tate len aby ste chápali prečo ju budem volať Hope) Zacha som uložila do postele a išla do kuchyne vybrala som päť pohárov a napustila do nich čistú vodu. Zo skrinky nad umývadlom som vybrala tabletky proti bolesti. Zobrala som tácku na ňu dala poháre a tabletky. Odniesla som to každému chalanovi do izby a položila to na nočný stolík. Prišla som do našej izby a Zachovi som dala tabletku a vodu. Potom ako zapil tabletku si zvona ľahol a išiel spať išla som aj ja keďže bolo len pol 7. Do izby vtrhol Jack a tým zobudil mňa aj Zacha. " Zach zajtra odchádzame na turné po Európe."
To be continue
★★★★★★★★★★
Hi guys. Im so sorry but! New part is here. Nová časť je tu. Pokračovanie v ďalšej posnažím sa ju vydať čo najrýchlejšie.
YOU ARE READING
Concert(WDW)
FanfictionVždy bola známa iba ako fanúšička slávnej skupiny Why Don't We. Čo sa však stane keď náhle otehotnie s jedným členom Why Don't We? Čítaj a dozvieš sa ! Príbeh môže obsahovať vulgarizmy alebo sexuálne scény. Všetky názvy sú len fikcia, všetky podobno...