Prešlo pár mesiacov možno pol roka a chalani už o mesiac začínajú turné. Malá Hope rastie ako z vody takže je tu možnosť, že pôjdeme z chalanmi na turné. Strašne sa teším pretože si konečne splním môj sen a to cestovať po svete. Ale ešte to nie je isté keďže sa to musí vybaviť aj s ich manažérom aby nebol nejaký problém s tým, že idem s nimi. Ich manažér mal problém s tým, že chcem ísť s nimi, pretože predsa ten bus nie je veľký a každý tam má vlastnú posteľ. Aj keď tie postele sú dosť veľké a aj tak ja budem väčšinou spávať pri malej aby sa jej v noci niečo nestalo. Ale späť k tomu kvôli čomu sme tu. Práve sedím na gauči a napchávam sa čipsami a kolou. Chalani išli niekde oslavovať vydanie albumu a my dievčatá sme si urobili babskú jazdu. Aj keď som minule spomínala, že pôjdem s chalanmi na turné, neviem či z toho niečo bude. Zo Zachom nám to posledných pár dní neklape. No nie je to mojou vinou. Prečo nie mojou? No práve preto, že som pred dvoma dňami našla no nie že našla ale proste Zach bol v sprche a mobil mal položený na posteli. Ja som sedela a čítala knihu v poslednej dobe milujem knihy. No ale proste ja som čítala knihu a Zachovi cinkol mobil a keďže na Iphone vám na uzamknutej obrazovke ukazuje všetky notifikácie, ktoré vám prídu tak som tam videla správu od Kay s obsahom, že „ čakám ťa u mňa zlato“ Zachovi som o tom nič nepovedala aby si nemyslel, že sa mu hrabem v mobile. No nemôžem povedať, že tá správa má nesklamala. Zachovi som verila, verila, že má miluje a nikdy nepodvedie. Viem, že nemám priamy dôkaz na to, že ma podvádza ale predsa tá správa zamrzí. A k tomu môjmu dojmu dopomohlo aj to, že Zach mi včera povedal, že ide s chalanmi do štúdia a, že príde niekedy pozde večer. No ale keď už bolo nejako po pol 11 tak som sa rozhodla zavolať chalanom keďže mi Zach nedvíhal telefón. Keď som sa konečne dovolala chalanom tak tí mi povedali, že oni zo štúdia odišli asi pred dvomi hodinami a Zach im povedal, že ide domov. Teraz je pol 10 a Zach ešte nie je doma. Počkám naňho kým príde a potom budeme mať dosť vážnu debatu. Ešte na obed som malú odniesla ku mamke kebyže sa náhodou so Zachom pohádam aby nás malá nemusela počúvať. Už len z toho dôvodu, že keď sa hádame strašné po sebe kričíme. Teda aspoň ja keďže som strašne temperamentná osoba, Zach ten väčšinou len sedí a počúva ma. Čo má strašne prekvapilo bolo, že aj keď som po ňom kričala ako zmyslov zbavená on na mňa ani hlas nezdvihol. Už prešla ďalšia pol hodina a Zach ešte nie je doma. Idem mu zavolať aj keď viem, že mi nezdvihne. Zobrala som do ruky telefón stlačilo ikonu telefónu a našla Zachov kontakt stlačila som volať a čakala. Po asi troch pípnutiach ma vypol, jednoducho má zrušil ako keby som bola nejaká nepotrebná vec. Ale aspoň viem, že má mobil pri sebe a nič mu nie je. Napokon ma to čakanie prestali baviť a išla som spať. Kašlem na to keď on nemá čas na mňa tak nebudem ja míňať ten svoj naňho.
★★★★★★★★★★★
Nová časť trošku kratšia ale je. Dúfam že si ju užijete a dáte nejaký ten komentár a vote tak ma posúvate vpred.
Vaša Becky_665
YOU ARE READING
Concert(WDW)
FanfictionVždy bola známa iba ako fanúšička slávnej skupiny Why Don't We. Čo sa však stane keď náhle otehotnie s jedným členom Why Don't We? Čítaj a dozvieš sa ! Príbeh môže obsahovať vulgarizmy alebo sexuálne scény. Všetky názvy sú len fikcia, všetky podobno...