8

97 2 2
                                    

Ráno som sa zobudila na plač malej. Chvála Bohu v noci vôbec neplakala. Asi bude po mne. Pretože od Zachovích rodičov viem, že Zach plakal celé noci a skoro nikdy nespal. Naopak ja som spala všade kde má mamka položila. V noci som plakala len málokedy. Sadla som si aj spolu s malou na kraj postele a začala som ju kojiť. Po asi 5 minútach ma Zach objal zozadu. Potom ako som ju dokojila som ju prebalila a obliekla. Pozrela som sa na hodiny bolo 9:31. Zišla som dole a išla urobiť raňajky pre mňa a rodinku.(P.A: rodinkou sú označený chlapci z WDW aj baby pretože mi to je dlho vypisovať že chalanov a baby.) Rozhodla som sa urobiť palacinky. Je to ľahké a jednoduché. Popri tom som dávala pozor aj na Tate aby nespadla zo stoličky alebo niečo. Po asi pol hodine som mala všetko pripravené. Pomaly začala chodiť aj rodinka. Tate prišla len v Jonahovom tričku. " Rušná noc?" Podpichla som ju načo sa hneď začala červenať. Takže mám pravdu. Rodinka sadla za stôl a začali sme jesť. Počas jedenia začala plakať Lavender. Videla som na Jackovi a Gabbie, že sa veľmi nevyspali Lavender asi plakala celú noc. Jack sa už staval. " Jack, nechaj idem po Lav." Povedala som a Jack s Gabbie na mňa vďačne pozreli. Vyšla som po schodoch do Jackovej izby a zobrala malú Lav. " No čo zlatíčko už si hore? Ideme papať? Áno? Tak poď" po ceste do kuchyne som sa s ňou rozprávala aj keď viem, že mi ešte neodpovie. Vošla som do kuchyne a vložila Lav do druhej detskej stoličky. Urobila som jej kašu a k tomu dala nejaké ovocie nakrájané na malé kúsky. Dala som to pred Lav a začala ju kŕmiť. Potom ako dojedla som jej umyla rúčky a pusinku. Zobrala som ju na ruky a odniesla do obývačky vrátila som sa do kuchyne. Zobrala som aj Tate a išla som s ňou do obývačky. Zapla som im nejaký detský kanál a dala okolo nich vankúše aby nespadli a neudreli sa. Potom som sa vrátila do kuchyne a začala upratovať stôl. Pomohla mi Tate aj Gabbie. Chalani išli dávať pozor na deti. "Ty zo Zachom ste mohli mať kľudne dvojičky. Keď vidím ako zvládaš obidve deti naraz som v nemom úžase. Si dokonalá matka." Povedala mi Gabbie a Tate len prikývla. Začala som sa smiať. Doupratovali sme a išli za chalanmi. To čo sme videli bolo strašné cute.
Jack&Lav:

Zach&Tate:

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Zach&Tate:

Zach&Tate:

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Chalani:

(Predstavte si tam namiesto jedného dievčaťa Daniela a ti dvaja v predu sú Jonah a Corbyn lepšiu fotku som nenašla) Tate už bola hore ale ani nemukla

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

(Predstavte si tam namiesto jedného dievčaťa Daniela a ti dvaja v predu sú Jonah a Corbyn lepšiu fotku som nenašla)
Tate už bola hore ale ani nemukla. Keď ma videla začala ku mne naťahovať rúčky. Zobrala som ju na ruky. Zach zamrnčal a my sme sa začali smiať. Zobudili sme chalanov. Čo sme nechceli veď predsa aký boli cute keď spali. Ku večeru za mnou prišiel Jonah či si neurobíme maratón Harryho Pottera. Jasné, že som súhlasila. Zach bol unavený tak ostal v izbe a spal. Ja som zobrala Tate a sadla som si na gauč. Začali sme pozerať a po asi 15 minútach Tate zaspala. Pozerali sme asi 3. časť no to už Jonah spal a ja som od spánku nemala ďaleko. Zobudila som Jonaha a vypla telku. Vyšla som hore do izby a Tate dala k nám do postele aby nám zase neplakala v noci. Ľahla som si aj ja a Zach má hneď objal. Ráno som sa zobudila pomerne skoro. Mala aj Zach ešte spali tak som si išla zabehať. O pol hodinu som prišla domov a išla sa osprchovať. Potom ako som sa osprchovala som išla do kuchyne urobila raňajky a nechala ich na stole. Išla som pozrieť Lav a tá už bola hore. Tak som ju zobrala zo sebou do obývačky a dala som ju do postieľky. Išla som aj po Tate. Tate som nakojila a Lav nakŕmila. Keďže bolo len 7:43 tak som zapla nejaký detský kanál a pozerala ho aj s Tate a Lav. Okolo pol 9 sa do kuchyne dostavili všetci.
★★★★★★★★★★
Takže ďalšia časť. Prepáčte že tak pozde ale nemala som čas. Učenie ,opracovanie známok atď.

Concert(WDW)Where stories live. Discover now