Sekian lama tak update ff ni, makin berdebu AHAHAHA!😂 Maaf author sibuk sangat bulan ni sampai terlupa nak update, mian😞
Back to the story❤ Jangan lupa vote✨
• • •
"Halmonie, Hara nak pakai dress yang mana satu? Hara keliru nak pilih sebab dress ni cantik sangat hee~" Hara sempat tersengih sambil menunjuk gaun merah jambu dan biru laut di depan halmonie.
Puan Jeon lalu memilih gaun sebelah kiri, gaun yang bercorak merah jambu. Sesuai sangat dengan Hara.
"Gaun ni sesuai dengan kamu, sayang"
Hara menoleh gaun yang ditunjuk oleh halmonie dia. Dia lalu tersenyum manis.
"Yeaaa! Gomapta Halmonie!"
Hara bersorak riang lalu pergi bilik persalinan pakaian sementara menunggu appa dia sampai.
Puan Jeon sekadar mengeleng saja. Ada saja anak kecil itu buat-buat perangai.
••••
"Ma, penting ke chel nak ikut pergi rumah kawan mama tu" Mulut Rachel mencebik. Rambut panjang dilibasnya ke belakang.
"Perlu!"
"Alahh chel taknak! Chel penatlah huawarghhh!"
Rachel merungut buat kali yang ke dua puluh malah ditolak oleh Puan Park berkali-kali.
"Hmph!" Puan Park memaling wajahnya ke tempat lain. Dia takkan sesekali termakan rayuan anaknya.
Inilah peluang yang ada untuk dia satukan anak gadis dengan anak kawannya tu. Dia nak sangat tengok anaknya kahwin dulu memandang Jimin belum bertemu jodoh dia.
"Mama, cuba bawa Jimin ke? kenapa chel pula yang kena ishh!" Rachel berpeluk tubuh.
Puan Park mengguling bebola matanya. Anak dara ni kalau tak degil memang tak sah.
"Sekarang ni kamu naik atas, tukar baju lepastu kita bergerak pergi ke rumah kawan mama. Jangan nak bantah lagi, arraseo?" tegas Puan Park apabila anaknya asyik tidak setuju hendak mengikutnya padahal hal ni memang penting.
"This is not fair!" Rachel segera bangkit dari sofa lalu meluru ke atas dengan muka cemberut. Kakinya dihentak dengan geram.
Kenapa mama dia tak memahami perasaanya, mengapa~~
Dahlah dia penat baru pulang dari kerja, last-last terus mama dia ajak pergi rumah kawan dia pula.
WAE! HSHSHSHS!!
Puan Park hanya memerhati saja perangai anaknya tu. Dia lalu batuk sekilas. Alat kawalan berada di hadapannya dicapai sementara menunggu anaknya bersiap.
••••
"Halmonie buat apa tu?" kata Hara lalu menarik kerusi yang berada di hadapan meja dapur.
YOU ARE READING
[𝐂]𝐒𝐮𝐚𝐦𝐢𝐤𝐮 𝐃𝐢𝐧𝐠𝐢𝐧! | 𝑱𝑱𝑲
Fanfiction+𝑆𝑒𝑚𝑒𝑛𝑗𝑎𝑘 𝑖𝑠𝑡𝑒𝑟𝑖𝑛𝑦𝑎 𝑚𝑒𝑛𝑖𝑛𝑔𝑔𝑎𝑙 𝑑𝑢𝑛𝑖𝑎 𝑘𝑒𝑡𝑖𝑘𝑎 𝑚𝑒𝑙𝑎𝒉𝑖𝑟𝑘𝑎𝑛 𝑎𝑛𝑎𝑘 𝑝𝑒𝑟𝑡𝑎𝑚𝑎 𝑚𝑒𝑟𝑒𝑘𝑎, 𝐽𝑒𝑜𝑛 𝐻𝑎𝑟𝑎. 𝑃𝑒𝑟𝑎𝑛𝑔𝑎𝑖 𝐽𝑢𝑛𝑔𝑘𝑜𝑜𝑘 𝑠𝑒𝑚𝑎𝑘𝑖𝑛 𝑏𝑒𝑟𝑢𝑏𝑎𝒉 𝑚𝑒𝑛𝑗𝑎𝑑𝑖 𝑠𝑒𝑜𝑟𝑎𝑛...