Happy 10k❤️ thank you for all that always supporting this fanfic until now and put this story on your reading list, really appreciate it🥺
This chapter gonna be long cause this story full of romantic by Jungkook. Be ready🤭
•••
Sampai saja Rachel dekat dapur, barang-barang dapur dibelinya di supermarket tadi lalu diletak di atas meja.
Baru sahaja gadis itu hendak menyimpan barang dibelinya tadi terus terbantut kerana dia terlihat sesuatu kelihatan semacam sampul surat berada atas meja.
Terus dicapainya surat itu, keningnya bertaut hairan dengan surat itu. Apa isi dalam itu?
"Eo sudah pulang?" tegur satu suara membuatkan Rachel terbantut nak buka sampul surat itu, cepat-cepat dia menyimpan ke dalam beg tangannya.
"E-eh eomma, baru je sampai" tersengih Rachel sambil berpura-pura mengeluarkan barang dibelinya dalam plastik lalu ditaruh ke dalam kabinet atas.
Puan Jeon menapak ke arah gadis itu serta melabuhkam punggungnya di kerusi dapur. Anak matanya setia meneliti pergerakan gadis itu sedang sibuk menyimpan barang dapur.
Puan Jeon lalu beralih ke arah lain, senyuman dia mula dilakar. Dia tahu gadis itu sudah mengambil surat itu namun dia beriak dia tahu.
‘Eomma harap kamu baca surat tu nanti ’
Rachel terus memaling wajahnya memandang Puan Jeon yang masih mengelamun jauh.
"Eomma, gwaenchana?"
Terus tersentak Puan Jeon itu setelah mendengar gadis itu menegurnya.
Puan Jeon lalu tersengih.
"N-nae eomma okey"
"Kalau eomma nak minum nanti saya bancuh kopi untuk eomma"
"Eh takpe, eomma saja nak nak kesini nak ambil botol susu ni saje terlupa nak bawa"
Rachel tersenyum kecil.
"Arra, kalau eomma nak apa-apa tanya je nanti"
Puan Jeon hanya mengangguk
"Eomma naik atas dulu"
"Nae"
Botol susu milik soomin itu diambilnya lalu dibawa ke atas.
••••
"Rachel, eomma nak bawa cucu dua orang ni ye menginap sekejap dekat rumah eomma. Tak lama seminggu je, bolehkan?"
Rachel lalu kebinggungan dan melihat anaknya masih kecil digedong oleh Puan Jeon manakala Hara bermain game zombie tablet mommynya.
YOU ARE READING
[𝐂]𝐒𝐮𝐚𝐦𝐢𝐤𝐮 𝐃𝐢𝐧𝐠𝐢𝐧! | 𝑱𝑱𝑲
Fanfiction+𝑆𝑒𝑚𝑒𝑛𝑗𝑎𝑘 𝑖𝑠𝑡𝑒𝑟𝑖𝑛𝑦𝑎 𝑚𝑒𝑛𝑖𝑛𝑔𝑔𝑎𝑙 𝑑𝑢𝑛𝑖𝑎 𝑘𝑒𝑡𝑖𝑘𝑎 𝑚𝑒𝑙𝑎𝒉𝑖𝑟𝑘𝑎𝑛 𝑎𝑛𝑎𝑘 𝑝𝑒𝑟𝑡𝑎𝑚𝑎 𝑚𝑒𝑟𝑒𝑘𝑎, 𝐽𝑒𝑜𝑛 𝐻𝑎𝑟𝑎. 𝑃𝑒𝑟𝑎𝑛𝑔𝑎𝑖 𝐽𝑢𝑛𝑔𝑘𝑜𝑜𝑘 𝑠𝑒𝑚𝑎𝑘𝑖𝑛 𝑏𝑒𝑟𝑢𝑏𝑎𝒉 𝑚𝑒𝑛𝑗𝑎𝑑𝑖 𝑠𝑒𝑜𝑟𝑎𝑛...