Cerita ini agak panjang dan yeah happy reading ❤️
Jangan lupa tekan '☆'. Sayang korang huehue✿
- 🌼 -
"Halmonie nak ikat rambut kamu sementara tunggu mommy datang nak beri kamu susu nanti, nae?" Puan Park lalu mencapai tali getah milik anak tersebut serta mengikat rambutnya.
Selesai saja dia mengikat, wajah anak comel itu ditenung lama. Raut wajah wanita tua itu terus berubah kepada teruja.
"Alahai kenapa kamu ni comel sangat?!!" terus Puan Park mencium beberapa kali di pipi anak yang berusia 9 bulan itu. Geram dia tengok cucu secomel ini.
Terus anak itu mengemam bibirnya serta pipinya mengembung macam pau. Tergelak Puan Park melihat kelakuan cucunya yang mencuit hati tuanya.
[ Jeon Soo-min ]
"Cuba sebut halmonie?"
"Hal.. mo.. nie..." perlahan Puan Park menyebut satu persatu agar dapat memudahkan anak kecil itu menangkap ayatnya dengan cepat. Nama panggilan untuk Jungkook dan Rachel seperti Daddy and Mommy sudah anak kecil itu sebut apatah dia lagi pun belum.
Mulut anak itu mula membuka dan perlahan mengikut rentak bibir halmonie dia.
"H-hal... moni"
Membulat terus anak mata Puan Park seraya itu dia menekup mulutnya. Wah, pelat sekali anak Jungkook menyebut perkataan itu sekaligus tanpa sekat.
Rachel yang baru sampai di muka pintu terus terhenti. Botol susu berada di tangan turut digoncangnya.
Bibir cantiknya mula tersenyum melihat geligat mama dengan cucu dia sendiri.Perlahan kakinya berlangkah menuju ke katil mereka. Jarinya mula mengusap pipi anaknya sebelum berarah kepada mama dia.
"Mama" panggil Rachel. Puan Park mengerling ke arah anaknya lalu memberi ruang untuk Rachel menyusukan anaknya.
YOU ARE READING
[𝐂]𝐒𝐮𝐚𝐦𝐢𝐤𝐮 𝐃𝐢𝐧𝐠𝐢𝐧! | 𝑱𝑱𝑲
Fanfiction+𝑆𝑒𝑚𝑒𝑛𝑗𝑎𝑘 𝑖𝑠𝑡𝑒𝑟𝑖𝑛𝑦𝑎 𝑚𝑒𝑛𝑖𝑛𝑔𝑔𝑎𝑙 𝑑𝑢𝑛𝑖𝑎 𝑘𝑒𝑡𝑖𝑘𝑎 𝑚𝑒𝑙𝑎𝒉𝑖𝑟𝑘𝑎𝑛 𝑎𝑛𝑎𝑘 𝑝𝑒𝑟𝑡𝑎𝑚𝑎 𝑚𝑒𝑟𝑒𝑘𝑎, 𝐽𝑒𝑜𝑛 𝐻𝑎𝑟𝑎. 𝑃𝑒𝑟𝑎𝑛𝑔𝑎𝑖 𝐽𝑢𝑛𝑔𝑘𝑜𝑜𝑘 𝑠𝑒𝑚𝑎𝑘𝑖𝑛 𝑏𝑒𝑟𝑢𝑏𝑎𝒉 𝑚𝑒𝑛𝑗𝑎𝑑𝑖 𝑠𝑒𝑜𝑟𝑎𝑛...