Κεφάλαιο ένα

1.1K 90 70
                                    

•18 Φεβρουαρίου 2014 - Author's POV•

"Συγχώρεσε με κάποτε για αυτό" Είπε ο Jungkook στην Irene με διακρυσμένα μάτια.

"Δε ξέρω, Jungkook!" Του είπε ψυχρά η Irene και σκούπισε τα μάγουλά της.

Έχανε τον κολλητό της.

Ο Jungkook, λόγω προβλήματος των γονιών του, θα μετακομίσει στην Γερμανία.

"Ελπίζω κάποτε να με συγχωρέσεις." Ψιθύρισε και απομακρύνθηκε από κοντά της.

Η Irene ήθελε απλώς να πάει κοντά του και να τον αγκαλιάσει. Μπορεί να ήταν 12 χρονών, είχε συναισθήματα μα για αυτόν αλλά ντρεπόταν να του πει τι ένιωθε για αυτόν.

Η Irene απλώς πήρε μία βαθιά ανάσα και προχώρησε προς το σπίτι της.

Παρόν: 5 Σεπτεμβρίου 2020 - Irene's POV•

"Jesus! Θα φας όλο το ταψί σε λίγο." Είπα στην κολλητή μου καθώς είχε φάει ήδη 3 κομμάτια σοκολατόπιτας την οποία έφτιαξε η μαμά μου εχθές.

Η καημένη! Της ήρθε εχθές η περίοδος και ζητάει συνεχώς γλυκό. Ήρθε πριν κάνα 30λεπτο σπίτι μου και μόλις της είπα ότι έχουμε ένα μεγάλο ταψί σοκολατόπιτας στο ψυγείο, μόνο που δεν τα γκρέμισε.

"Άσε με! Έχω περίοδο και θέλω γλυκό." Μου είπε καθώς έτρωγε.

"Καλά! Μη μιλάς καθώς τρως" Την μάλωσα ενοχλημένη και κοίταξα αλλού.

5 Σεπτεμβρίου σήμερα που σημαίνει πως σε 6 μέρες δυστυχώς αρχίζουν τα σχολεία.

Γαμώτο! Μια χαρά είχαμε 3 μήνες καλοκαιριού. Γιατί ξεκινάνε πάλι οι βασανιστικές ώρες στο γαμημένο σχολείο;

Φέτος θα πάω 3η λυκείου. Χαίρομαι που είναι η τελευταία χρονιά. Επιτέλους δε θα ξανά δω στα μάτια μου τη φυλακή + κόλαση = σχολείο. Ναι, μπορεί να είμαι καλή μαθήτρια, καλά όχι και φυτό, αλλά δε σημαίνει πως μ' αρέσει. Αναγκαστικά διαβάζω και λοιπά.

𝓅𝒶𝓈𝓉 // 𝒥𝒿𝓀Where stories live. Discover now