Τον έσπρωξα και προχώρησα προς το μπάνιο.
Ηλίθια γιατί τον άφησες?
Άκουσα μία φωνή μέσα στο κεφάλι μου και κούνησα το κεφάλι μου για να φύγει.
Μπήκα μες το μπάνιο και για καλή μου τύχη δεν υπήρχε κάνεις. Στάθηκα μπροστά από τον καθρέφτη και άρχισα να παίρνω ανάσες.
Ηρέμησε, ηρέμησε! Δεν έγινε κάτι.
Η πόρτα άνοιξε και μέσα μπήκε ο Jungkook. Γύρισα και τον κοίταξα με γουρλωμένα μάτια.
"Τι κάνεις εσύ εδώ? Αυτές είναι οι γυναικείες τουαλέτες, Jungk-" πήγα να ολοκληρώσω την πρόταση αλλά δε με άφησε.
"Βλέπεις να με νοιάζει?" ρώτησε απότομα. "Τι έπαθες?" ρώτησα ύστερα με ήρεμο τρόπο και με πλησίασε. Έκανα ένα βήμα πίσω και βρέθηκα κολλημένη στο τοίχο ενώ εκείνος ήταν ακριβώς μπροστά μου.
"Τι-τιποτα δεν έγινε!" τραύλισα νιώθοντας τα μάγουλά μου να καίνε.
Έχω αρχίσει να φουντώνω!
"Τι έχεις πάθει, Irene?" με ρώτησε χαμηλόφωνα και με πλησίασε κ' άλλο. Άλλο λίγο κοντά να έρθει και θα 'μαστε σε απόσταση αναπνοής. Τα μάτια μου έπεσαν στα χείλη του.
Μακάρι να μπορούσα να τα φιλήσω.
"Γιατί φέρεσαι περίεργα?" ρώτησε ψιθυριστά και η αναπνοή του με μυρωδιά τσιγάρου χτύπησε το πρόσωπό μου κάνοντάς με να την απολαύσω.
"Εγώ φέρομαι περίεργα?" ρώτησα ειρωνικά με σηκωμένο φρύδι.
"Ναι!"
"Κανείς λάθος!" του απάντησα εξίσου ειρωνικά και προσπάθησα να φύγω αλλά δε με άφησε. Με έπιασε από τον αγκώνα και με ξανά κόλλησε πάλι στο τοίχο. Τα χέρια του άρχισαν να χαϊδεύουν απαλά το μάγουλο μου μέχρι που άρχισαν να κατεβαίνουν στο λαιμό μου κάνοντας με να ανατριχιάσω από το άγγιγμα.
Τόση μεγάλη επιρροή έχει πάνω μου?
Έκλεισα τα μάτια μου για να απολαύσω αυτό το άγγιγμα.
"Μίλησέ μου!" πρόσταξε ξανά χαμηλόφωνα και άνοιξα απότομα τα μάτια μου.
"Δεν..δεν έχω κάτι να σου πω!" του απάντησα και ξεροκατάπια.
"Κάτι σε ενοχλεί, μωρό μου!" μου ξανά είπε χαμηλόφωνα. Μωρό μου. Αυτή η λέξη με έκανε να τον ερωτευτώ ακόμα πιο πολύ. Ακούστηκε τόσο ωραία όταν το είπε. "Σου είπα ότι είσαι πανέμορφη απόψε?" ρώτησε καθώς χαίδευε την κλείδα μου. "Είσαι κάτι παραπάνω από πανέμορφη μα δε βρίσκω την λέξη!" συνέχισε και ένιωσα μία ενόχληση κάτω στη περιοχή μου.
YOU ARE READING
𝓅𝒶𝓈𝓉 // 𝒥𝒿𝓀
FanfictionΔύο παιδιά. Irene και Jungkook. Αυτά τα δύο παιδιά είναι κολλητοί από πολύ μικρά. Αλλά τι θα γίνει όταν ο Jungkook στην ηλικία των 12, λόγω ενός προβλήματος των γονιών του, θα μετακομίσουν εκτός Κορέας? Επιστρέφει όμως μετά από μερικά χρόνια. Όταν...