Ανέβηκα τις σκάλες και έφτασα στη τάξη. Το βλέμμα μου αμέσως έπεσε στην κοιμισμένη Min Ha.
Κάθισα δίπλα και προσπάθησα να μην κάνω φασαρία και την ενοχλήσω.
Η σκέψη μου είναι ακόμα σε αυτές τις κοπέλες. Δεν έχω μιλήσει ποτέ μαζί τους και ούτε θέλω. Η Min Ha έχει ανταλλάξει μερικές κουβέντες με δύο κοπέλες από εκεί και μου έχει πει πως είναι λίγο ξινές. Δεν έχω κάτσει να ασχοληθώ κιόλας με αυτές. Φαίνονται και λογικά είναι αρκετά προκλητικές και ψωνισμένες. Έχω ακούσει πως και οι 4 είναι από πλούσιες οικογένειες.
"Τι σκέφτεσαι?" Με ρώτησε η κολλητή μου και γύρισα να την κοιτάξω.
"Την παρέα της Daeghyun." Απάντησα με ειλικρίνεια και εκείνη σήκωσε απότομα το κεφάλι της και με κοίταξε.
"Για ποιο λόγο σκέφτεσαι αυτές?"
"Όταν ήμουν στο κυλικείο, με κοίταζαν πολύ περίεργα και γελούσαν."
"Irene ίσως σε έχουν βάλει στο μάτι. Πρόσεχε με αυτές γιατί δεν ξέρεις τι μπορούν να σου κάνουν." Με προειδοποίησε και άρχισα να γελάω.
"Γιατί τι πρόκειται να μου κάνουν αυτές που το μόνο που σκέφτονται είναι να μη τους σπάσει κάνα νύχι?" Ρώτησα ειρωνικά.
"Καλά εγώ σε προειδοποίησα." Είπε ανασηκώνοντας τους ώμους της. "Δεν είναι και οι καλύτερες. Συνεχώς κρίνουν και σχολιάζουν χωρίς καν να ξέρουν τον άλλον."
{...}
Αυτή η ώρα είναι η 4η και έχουμε γυμναστική. Πραγματικά δεν έχω όρεξη για τρέξιμο. Το μόνο που θέλω είναι να πάω στο σπιτάκι μου, να ξαπλώσω στο κρεβατάκι μου και να κοιμηθώ για την υπόλοιπη χρονιά και να ξυπνήσω καλοκαίρι.
Με την Min Ha και τα παιδιά κατευθυνθήκαμε προς το προαύλιο του σχολείου.
Ο γυμναστής ύστερα από λίγο ήρθε και μας είπε να τρέξουμε. Στάθηκα δίπλα από την Min Ha και αφού οι μπροστινοί άρχισαν να τρέχουν, κάναμε και εμείς το ίδιο.
Καθώς έτρεχα έπαιρνα ανάσες για να μη κουράζομαι τόσο πολύ. Κοίταξα πίσω και είδα πως βρισκόταν ο Jhope με τον Taehyung και πιο πίσω ο Jimin με τον Jungkook.
Χαμογέλασα στα παιδιά και ξανά γύρισα μπροστά.
Η σφυρίχτρα του καθηγητή ακούστηκε που σήμαινε πως πρέπει να σταματήσουμε. Ακούμπησα τα γόνατα μου και άρχισα να παίρνω βαθιές ανάσες.
YOU ARE READING
𝓅𝒶𝓈𝓉 // 𝒥𝒿𝓀
FanfictionΔύο παιδιά. Irene και Jungkook. Αυτά τα δύο παιδιά είναι κολλητοί από πολύ μικρά. Αλλά τι θα γίνει όταν ο Jungkook στην ηλικία των 12, λόγω ενός προβλήματος των γονιών του, θα μετακομίσουν εκτός Κορέας? Επιστρέφει όμως μετά από μερικά χρόνια. Όταν...