Κεφάλαιο δώδεκα

362 62 32
                                    

"Εε παιδιά εδώ!" Φώναξε η Min Ha κουνώντας το χέρι της. Τα παιδιά κοίταξαν προς το μέρος μας και άρχισαν να έρχονται προς τα εμάς.

Πάλι καλά ο Jungkook δεν κάθισε δίπλα μου αλλά απέναντί μου. Προσπαθούσα να μην τον κοιτάξω. Ήμουν για έναν ανεξήγητο λόγο θυμωμένη μαζί του που κανονικά δεν έπρεπε.

Η Daeghyun κοιτούσε προς τα εδώ συνεχώς πράγμα που μου έσπασε τα νεύρα μου.

"Η άλλη τι κοιτάει συνεχώς?" Ρώτησε εκνευρισμένα η Min Ha και όλοι την κοιτάξαμε.

"Για ποια λες?" Ρώτησε ο Jhope.

"Για την Daeghyun. Μας τα έπρηξε." Απάντησε και πραγματικά ήθελα να την αγκαλιάσω τόσο πολύ. Το βλέμμα του Jungkook ήταν ανέκφραστο.

Τον κοίταξα με ένα σηκωμένο φρύδι και συνέχισα να τρώω.

"Μπορεί να 'ναι περίεργη!" Είπε αδιάφορα ο Tae.

"Ή απλώς να έχει κάποιον λόγο που κοιτάει προς τα εδώ." Είπα με ένα υπονοούμενο και κοίταξα και καλά αδιάφορα τον Jungkook του οποίου το βλέμμα ήταν έντονο και καρφωμένο πάνω μου.

Για την υπόλοιπη ώρα δεν μίλησα. Απλώς άκουγα τους άλλους να συζητάνε για μαλακίες όπως αυτοκίνητα και λοιπά. Ένιωθα άβολα καθώς ένιωθα το βλέμμα του να 'ναι συνεχώς πάνω μου.

Γιατί με κοιτάει? Τι έχω και με κοιτάει?

"Πάω στη τουαλέτα." Ανακοίνωσα και σηκώθηκα από τη καρέκλα που θα καθόμουν.

Βγήκα από την αίθουσα και έβγαλα μία αναπνοή. Έφτασα στο μπάνιο και αφού έκανα ότι έκανα, έπλυνα τα χέρια μου.

Στο μπάνιο μπήκε η Daeghyun και μου χαμογέλασε. Το χαμόγελο της ήταν ειρωνικό.

"Γιατί δε μιλάς?"

"Σε ξέρω για να σου μιλήσω?" Ρώτησα επιθετικά.

"Wow! Χαλάρωσε κοπελιά. Μία ερώτηση σου έκανα." Πήρα μια ανάσα για να ηρεμήσω και την κοίταξα.  "Φαίνεσαι περίεργη. Μήπως έχει κάτι?"

"Δεν έχω κάτι." Είπα και αφού σκούπισα τα χέρια μου, βγήκα έξω αλλά εκείνη μου έπιασε τον καρπό και με γύρισε να την κοιτάξω.

"Ποιο είναι το γαμημένο σου πρόβλημα?" Ρώτησα εκνευρισμένα και εκείνη γέλασε ειρωνικά.

"Μίλα μου καλύτερα.. Δε με ξέρεις και από εχθές." Είπε με ένα bitch face που πραγματικά θέλω να της βγάλω το να μαλλί τρίχα - τρίχα.

"Όπως το 'πες! Δε σε ξέρω και από εχθές οπότε παράτα με ήσυχη."

"Σε πειράζει που βγαίνω με τον φίλο σου?"

𝓅𝒶𝓈𝓉 // 𝒥𝒿𝓀Where stories live. Discover now