Κεφάλαιο οχτώ

422 68 37
                                    

Αφού τα παιδιά ετοιμάστηκαν, αποφασίσαμε να πάμε για φαΐ γιατί όλοι πεινούσαμε.

Πρώτη φορά που καταλήγουμε αμέσως που να πάμε. Άλλες φορές μόνο που δεν τσακωνόμαστε.

Καθώς περπατούσαμε σκεφτόμουν αυτό που έγινε πριν. Ένιωσα ένα συναίσθημα απογοήτευσης και δε μπορώ να καταλάβω το γιατί. Εμένα τι με νοιάζει εξάλλου? Ας κάνει ότι θέλει.

Η κολλητή μου ήρθε δίπλα μου και μου χαμογέλασε.

"Τι έχεις εσύ?" Με ρώτησε και προσπάθησα να της χαμογελάσω. Δεν έχω και πολύ όρεξη να μιλήσω.

"Εγώ? Τίποτα δεν έχω."

"Ναι καλά. Irene εγώ σε έχω μάθει πάρα πολύ καλά και καταλαβαίνω όταν έχεις κάτι, γι' αυτό λέγε."

"Πφφ! Έτσι όπως ερχόμουν είδα τον Jungkook να μιλάει με μία κοπέλα και να 'ναι πολύ κοντά. Στο τέλος αυτή κάτι του ψιθύρισε και έφυγε." Της εξήγησα και εκείνη για λίγο με κοίταξε σκεπτική.

"Την κοπέλα την ξέρουμε ή είναι καμιά άγνωστη?" Ρώτησε ύστερα από λίγο.

"Είναι μία κοπέλα από το Γ'1" Ξέρεις.. Μία ξανθιά που ντύνεται μερικές φορές προκλητικά." Απάντησα και εκείνη φάνηκε να κατάλαβε.

"Την Daeghyun λες?"

"Νομίζω ναι έτσι την λένε."

"Ίσως ήθελε να τον ρωτήσει κάτι. Δεν νομίζω να είναι τόσο μαλάκας και να πάει με αυτήν."

"Πφφ δε ξέρω." Της είπα και ξεφύσιξα.

"Εσύ γιατί είσαι στεναχωρημένη? Αφού μου είχες πει πως δεν σ' αρέσει." Ρώτησε και ξαφνιάστηκα.

Έλα ντε? Γιατί?

"Απλώς.. απλώς.." Άρχισα λέω αλλά με διέκοψε.

"Σ' αρέσει και δε το ξέρεις." Συνέχισε τα λόγια μου και την κοίταξα με γουρλωμένα μάτια.

"Όχι! Δεν μ' αρέσει." Είπα και εκείνη γέλασε κουνώντας το κεφάλι της πάνω κάτω.

"Καλά σε πίστεψα. Θα μιλήσουμε άλλη ώρα για αυτό. Μόνες μας!"

Μπήκαμε μέσα στο μαγαζί και αφού ενώσαμε 3 τραπέζια, ο σερβιτόρος ύστερα από λίγο ήρθε.

Πήραμε δύο μεγάλες γίγας πίτσες και όλοι από ένα αναψυκτικό. [Το γράφω και πεινάαααω]

Καθώς μιλούσα με την Min Ha κρυφοκοίταζα τον Jungkook ο οποίος με κοιτούσε έντονα.

{...}

𝓅𝒶𝓈𝓉 // 𝒥𝒿𝓀Where stories live. Discover now