Κεφάλαιο δέκα-τέσσερα

377 66 55
                                    

Άνοιξα τα μάτια μου και άρχισα να τα τρίβω για να ξεθολώσουν.

Είδα την ώρα στο κινητό μου και ήταν 11:35. Κοίταξα την Min Ha δίπλα μου και εκείνη κοιμόταν του καλού καιρού.

Είμαι σίγουρη πως μόλις σηκωθεί θα αρχίζει να λέει ότι της πονάει το κεφάλι.

Έκανα την συνηθισμένη πρωινή μου ρουτίνα και κατέβηκα κάτω στη κουζίνα για να φτιάξω πρωινό. Οι γονείς μου πάλι καλά δεν είναι εδώ.

Αφού έφτιαξα το λαχταριστό πρωινό ανέβηκα στο δωμάτιο για να ξυπνήσω την κολλητή μου.

"Min Ha? Ξύπνα!" είπα και την σκούντιξα απαλά στον ώμο. "Min Ha ξύπνα!"συνέχισα και εκείνη άρχισε να πεταρίζει τις βλεφαρίδες της.

"Τι ώρα είναι?" ρώτησε και κοίταξα την ώρα στο κινητό της.

"Είναι 11:50!" Απάντησα και εκείνη κάθισε πιο ψηλά στο κρεβάτι.

"Με πονάει το κεφάλι μου!" μουρμούρισε και άρχισε να κάνει μασάζ στο μέτωπό της. "Ήπια πολύ εχθές?"

"Εσύ τι λες? Δεν θυμάσαι που έκανες εμετό στο μπάνιο?" ρώτησα και εκείνη με κοίταξε σκεπτική.

"Τώρα που το λες.. Κάτι θυμάμαι!" μου είπε και χαμογέλασα αχνά.

"Έφτιαξα πρωινό! Σήκω να πλυθείς και έλα κάτω να φάμε πρωινό!" της είπα και εκείνη κούνησε το κεφάλι της.

{...}

Min Ha: Εε

Min Ha: Κατά τις 18:30 θα βγούμε με τα παιδιά.

Min Ha: Θα έρθεις εε?

Διάβασα τα μηνύματα της Min Ha και έμεινα τα κοιτάω. Δηλαδή άμα βγούμε με τα αγόρια θα 'ναι και ο Jungkook εκεί? Ελπίζω να μην μας φέρει καμία Daeghyun γιατί δε θα αντέξω.

Πήρα μία βαθιά ανάσα και άρχισα να πληκτρολογώ.

Εγώ: Εντάξει

Της έστειλα και έβαλα το κινητό μου να φορτίζει.

Η ώρα είναι 16:15 οπότε ας καθίσουμε να διαβάζουμε ιστορία για αύριο.

{...}

Έβαλα τα μαύρα vans και στο τέλος το μπουφάν μου. Μπήκε ο Νοέμβρης με ψύχρα έξω.

"Μαμά φεύγω!" της ανακοίνωσα καθώς κατέβαινα τις σκάλες.

"Να προσέχεις και μην αργήσεις!" την άκουσα να λέει καθώς έκλεινα την πόρτα.

𝓅𝒶𝓈𝓉 // 𝒥𝒿𝓀Donde viven las historias. Descúbrelo ahora