Κεφάλαιο σαράντα

320 44 48
                                    

"Μου φαίνεται παράξενο που γύρισε τόσο νωρίς. Κανονικά θα γύρναγε στις 28 και όχι σήμερα." Είπα στον Jimin καθώς περπατούσαμε προς το σπίτι του και εκείνος ανασήκωσε τους ώμους του.

"Ίσως να βαρέθηκε κιόλας και να γύρισε νωρίς!" Μου είπε μόλις φτάσαμε έξω από την πόρτα του σπιτιού.

Πάτησα το κουδούνι και περιμέναμε για 1 λεπτό να μας ανοίξει. Κάτι που δεν έγινε ποτέ.

"Νομίζω κρύβουν ένα κλειδί πάντοτε κάτω από το χαλάκι!" Μουρμούρισε και κοίταξε κάτω από το χαλί. Όντως υπάρχει ένα κλειδί.

Χαμογέλασε ικανοποιημένα και ξεκλείδωσε τη πόρτα. Μπήκαμε μέσα και το πρώτο πράγμα που είδα ήταν η βαλίτσα του. Αμέσως ένα χαμόγελο δημιουργήθηκε στα χείλη μου. Επιτέλους θα τον δω. Μου έλειψε.

"Λογικά θα κοιμάται!" Είπα σιγανά για να μην ακουστεί τίποτα και εκείνος έγνεψε.

"Πήγαινε μέσα στο δωμάτιο. Εγώ πάω να πιω λίγο νερό." Μου είπε και έγνεψα καταφατικά.

Με ένα χαμόγελο προχώρησα προς το δωμάτιο. Μόλις στάθηκα ακριβώς έξω από τη πόρτα, πήρα μία βαθιά ανάσα και άνοιξα τη πόρτα.

"Jungkook εγώ ειμ-" Πήγα να πω αλλά σταμάτησα απότομα όταν τον είδα στο κρεβάτι ξαπλωμένο ενώ από δίπλα του ήταν.. ήταν μία κοπέλα γύρω στα 20.

Εκείνος άνοιξε τα μάτια του ύστερα από λίγο και μόλις με αντίκρισε, μου χαμογέλασε αλλά όταν είδε τη κοπέλα δίπλα του γούρλωσε τα μάτια του.

"Irene.. Irene να σου εξηγήσω!" Είπε αγχωμένα και σηκώθηκε. Εκείνη τη στιγμή μπήκε στο δωμάτιο ο Jimin αλλά μόλις είδε αυτή την κατάσταση γούρλωσε τα μάτια του.

Δε μπορώ να το πιστέψω.

Τα μάτια μου δάκρυσαν σε αυτή την εικόνα και έκανα ένα βήμα πίσω.

"Πώς μπόρεσες να μου το κάνεις αυτό?" Ψέλλισα μέσα από το κλάμα μου. Τα πόδια μου τρέμουν και η καρδιά μου με πονάει.

"Άσε με απλώς να σου εξηγήσω!" Προσπάθησε να πει. Κούνησα το κεφάλι μου αρνητικά.

"Να μου εξηγήσεις τί ακριβώς? Ότι δεν είναι αυτό που φαίνεται?" Φώναξα. Ή μάλλον ούρλιαξα. "Και εγώ η ηλίθια ήμουν τόσο χαρούμενη που γύρισες ενώ.." σταμάτησα απότομα όταν κοίταξα την κοπέλα δίπλα του που μας κοιτούσε απλώς σοκαρισμένη. Δεν έλεγε κάτι. Τι να πει και εκείνη? Που να 'ξερε ότι ο μαλάκας από εκεί έχει ή μάλλον είχε κοπέλα?

𝓅𝒶𝓈𝓉 // 𝒥𝒿𝓀Where stories live. Discover now