Κεφάλαιο έξι

463 68 31
                                    

"Θα έρθει κανένας στο περίπτερο για να πάρω κάτι?" Ρώτησε ο Jhope.

"Τι θες να πάρεις δηλαδή?" Τον ρώτησε ο Suga.

"Προφυλακτικά!" Απάντησε χαλαρά ο Jhope και μερικοί γέλασαν με την απάντησή τους και άλλοι απλώς τον αγριοκοίταξαν.

"Έρχομαι εγώ τότε." Είπε πονηρά ο Jimin και πλησίασε τον Jhope.

"Πάρτε μου ένα νερό." Τους ζήτησε ο Tae και εκείνοι απλώς κούνησαν αδιάφορα το κεφάλι τους.

"Και που λες Jungkook πίσω Γερμανία έπαιζες κάνα άθλημα?" Τον ρώτησα ο Tae και στρέψαμε όλοι το βλέμμα προς τον Jungkook.

"Ποδόσφαιρο! Έχετε καμιά ομάδα στο σχολείο εδώ?" Απάντησε και τον ρώτησε παράλληλα ο Jungkook.

"Απ' όλα έχουμε στο σχολείο. Μπάσκετ, Βόλεϋ, ποδόσφαιρο, κολύμβηση." Απάντησε και ο Jungkook κοίταξε προς το μέρος μας.

"Δήλωσε συμμετοχή στο ποδόσφαιρο.. Κάνουμε προπονήσεις κάθε απόγευμα ή και μερικές φορές μετά από το σχολείο επειδή συχνά παίζουμε αγώνες." Εξήγησε ο Tae και ο Jungkook χαμογέλασε αχνά και κούνησε καταφατικά το κεφάλι του.

Θέλω πολύ να δω τον Jungkook να παίζει ποδόσφαιρο.

Δευτέρα: Σχολείο

Είναι Δευτέρα σήμερα δυστυχώς και είμαστε στην 3η ώρα. Την πρώτη ώρα κάναμε κενό επειδή η αγγλικού έλειπε.

"Σήμερα για πρώτη φορά ο Jungkook παίζει στην ποδοσφαιρική ομάδα." Ανακοίνωσε έτσι στο άκυρο η κολλητή μου και την κοίταξα περίεργα.

"Και μένα τι μου το λες?"

"Δεν θες να πάμε να τον δούμε?" Ρώτησε πονηρά και στρυφογύρισα τα μάτια μου.

"Προς τι αυτή η φάτσα?"

"Απλώς αναρωτιέμαι πως.. ποτέ δεν τον έχεις δει ερωτικά?"

"Ποιος σου είπε πως δεν τον έχω δει?"

"Δηλαδή είχες συναισθήματα για αυτόν?" Ρώτησε έκπληκτη.

"Πριν φύγει για Γερμανία, τότε που πηγαίναμε έκτη δημοτικού είχε αρχίσει να μου αρέσει."

"Μετά? Ξενέρωσες?"

"Μου ήταν δύσκολο αλλά.. ξενέρωσα αφού πίστευα πως δεν θα τον ξανά έβλεπα ποτέ στη ζωή μου."

𝓅𝒶𝓈𝓉 // 𝒥𝒿𝓀Where stories live. Discover now