Μπήκα μέσα στο αμάξι και κάθισα στις πίσω θέσεις. Τα βλέμματα της κολλητής μου και του αγοριού της έπεσαν πάνω μου και τους χαμογέλασα.
Κοίταξα στιγμιαία τον Jimin και αμέσως θυμήθηκα τον Jungkook αλλά και εκείνη την μέρα που τον βρήκα με την άλλη.
Για μία ώρα τον είχα ξεχάσει και τώρα τον θυμήθηκα. Τέλεια! Ήδη στη θύμησή του η διάθεσή μου χάλασε λίγο αλλά δε θα το βάλω κάτω. Θα είμαι με την παρέα μου και θα περάσω καλά άσχετα αν είναι και εκείνος μαζί. Θα προσπαθώ να τον αγνοώ και να του δείξω ότι δε με νοιάζει τίποτα. Ελπίζω αυτό να το πετύχω και να μη καταλήξω να κλαίω μέσα στις τουαλέτες.
"Πώς είσαι, Irene?" Με ρώτησε ο Iimin και μου έδωσε ένα γλυκό χαμόγελο.
"Καλά.. υποθέτω!" Απάντησα και κοίταξα την κολλητή μου. Μου χαμογέλασε πλατιά και γύρισε μπροστά.
Έβαλε το κλειδί στη μίζα και ξεκίνησε να οδηγάει.
"Είναι όλοι τους εκεί?" Ρώτησα αν και από μέσα μου αναφερόμουν σε αυτόν.
"Ναι, όλοι!" Απάντησε η κολλητή μου τονίζοντας το 'όλοι'.
{...}
Φτάσαμε στο club και αφού πάρκαρε το αμάξι και βγήκαμε. Στάθηκα δίπλα από την κολλητή μου έχοντας ένα κόμπο στο στομάχι και νιώθοντας νευρική.
"Τι έχεις?" Ρώτησε ψιθυριστά η κολλητή μου.
"Τίποτα!" Μουρμούρισα.
Προχωρήσαμε προς τα παιδιά που καθόντουσαν έξω από το club. Κοίταξα διακριτικά αν βρίσκεται ο Jungkook εκεί αλλά δεν φαινόταν πουθενά. Μήπως το μετάνιωσε τελευταία στιγμή και δεν ήρθε?
Τι με νοιάζει εμένα? Ας κάνει ότι γουστάρει!
Αρχίσαμε να λέμε καλή χρονιά ο ένας τον άλλον και γενικά ευχές για τον καινούριο χρόνο.
"Πάμε μέσα?" Ρώτησε βαριεστημένα ο Suga και όλοι συμφωνήσαμε. Εκείνη τη στιγμή, με την άκρη του ματιού μου, είδα αυτόν να κατευθύνεται προς τα εμάς και αμέσως προχώρησα μπροστά στον Jin και στον Suga.
Ο Jin μου χαμογέλασε και με πλησίασε.
"Πώς είσαι?" Ρώτησε με ένα συμπονετικό χαμόγελο και κοίταξε τον Jungkook.
"Όχι με καλή διάθεση πάντως." Απάντησα και γέλασα ελαφρώς.
{..}
BINABASA MO ANG
𝓅𝒶𝓈𝓉 // 𝒥𝒿𝓀
FanfictionΔύο παιδιά. Irene και Jungkook. Αυτά τα δύο παιδιά είναι κολλητοί από πολύ μικρά. Αλλά τι θα γίνει όταν ο Jungkook στην ηλικία των 12, λόγω ενός προβλήματος των γονιών του, θα μετακομίσουν εκτός Κορέας? Επιστρέφει όμως μετά από μερικά χρόνια. Όταν...